Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg og en kompis bestilte pcer der for noen dager siden som vi hentet ut idag. var meninga å bygge selv, problemet dukket opp da jeg etter å ha kikket igjennom alt som kom ikke kunne finne de 2048 mb med minne vi bestilte (512x4 fra corsair), de har skrevet at de er med på regningen med jeg har til gode å finne dem ihvertfall. håper de ordner opp i dette raskt! Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 kan du gi meg linkt til hva du bestilte hvis du har det? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 bestilte to slike: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=121713 om det skyldes at de ikke hadde dem på lager kan de i det minste si fra om det... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sikkert bare en liten glipp. Snakk med pcutstyr istedenfor oss. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 jepp, har sendt dem mail, så jeg håper det ordner seg kjapt. første gangen jeg har opplevd at en butikk ikke har sendt med varer som står på lista og jeg har handlet veldig mye på nettet, menmen, om de klarer å sende dem i løpet av et par dager så skal jeg gi dem bra skussmål allikevel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 fikk nå se at pcutstyr ha registrert en ny ordre på meg, med det er bare et sett rambrikker og ikke to som jeg har betalt for. de har til og med skrevet: "kunden mottok bare et sett". jeg har ikke fått ram i det hele tatt. synes det er litt dårlig når en nettbutikk prøver å ordne opp å selv ikke da klarer det... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 begynner å bli skikkelig frustrert nå, fikk mail fra pcutstyr om at nå hadde de sendt rambrikkene jeg manglet som jeg hadde betalt for. jeg ble selvsagt glad og gikk inn på ordrestatus for å spore pakka hos posten. det viser seg at at de har registrert den nye forsendelsen som følgende: "kunden bestilte to sett med rambrikker men fikk bare ett", jeg har ikke fått NOEN rambrikker! nå har de sendt meg bare et av settene og jeg har sendt dem fem mailer siden forrige torsdag å forklart om dette, prøvd å ringe kundeservice innenfor åpningstiden og bare blitt satt til opptattsignal. kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å sende meg alle rambrikkene? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan jo bare være at 1 person har hørt feil og forstod det slikt at du hadde motatt 1 sett men manglet nr 2 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 litt rart datte da jeg har pratet med en på tlf og fått mail fra to forskjellige i pcutstyr, synes det er litt dårlig at de ikke kan høre på det jeg har å si i mailene jeg har sendt men finner på en forklaring på egenhånd som ikke stemmer Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, jeg var også uhelding med komplett, men bare ring inn så går det nok bra. Det som er så dumt er at det tar så lang tid, som regel går det godt, men det tar tid. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå