Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til WMV er at *******s XP ikke vil lagre som noe annet.. .AVI divx blir så fasens store, siden den ikke vil komprimere lyden, så det er ikke annet å gjøre.. dessverre, om jeg måtte ha skuffa deg.. programmet heter LCDC - Finner sikkert linken eller kan søke på det på AV eller noe - Husker ikke URL. Genialt program.. Gidder ikke lage gif animasjon - er ikke SÅ spennende :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-04-12 12:15):

Hei DeeTee!

Ok.Men,kan du forklare meg kva folk har synest var så fett?

(siden eg ikje skal bruke streaming på denne oppkoplinga )




 

hadde aldri sett LCDC programmet før og syntes det så veldig praktisk ut. Han hadde fått med seg veldig mange "features" i loopen.

Lenke til kommentar

Akkurat hvordan features man vil egentlig, Minne - Brukt, total, process. Netverk - Upload, Download, UpSpeed, DwnSpeed, Harddisk - Total, Ledig, Brukt for begge HD'er, Dato og Klokkeslett, samt UPtime, CPU Mhz, Processer, Temperaturer - CPU og Chassi, Volt - Voltstats, Winamp Stats - hz, kbps, tidslinja på winampen, antall minutter sangen har vart, antall minutter igjen, LYD - Sound Device, Mitt Volum, antall kanaler jeg hører på, Mail - Om jeg har fått mail..

 

SÅnn rundt om det der :grin:

Lenke til kommentar

Hei DeeTee!

Ok.Har sett link til lcdc programmet ein plass..Men,har ikkje fått testa det ut endå....

Pga. han som skulle lodde lcddisplayet mitt ikkje har fått gjordt det endå..

Har ikkje gjordt det sjølv pga. har ikkje "lodde utstyr" og ikkje har tatt meg "bryet" å kjøpe..

Sjølv om ikkje det er så vanskelig å få kjøpt til ein billig penge..(ikkje så god kvalitet men,så god at eg kan gjære enkle lodde prossesser..)

Lenke til kommentar

Hei Xell!

Korleis går det med 40x4 lcd-displayet ditt..?

Funnet ut ein måte å plassere det i kabinettet ditt..?

 

Elles så hadde det vært greit om du skjekka private meldinger av og til..Sjølv om det ikkje er kommt ein funksjon for den i frames versjonen..

Så kunne du brukt urlén..

Slik at ein slepper å gå public med meldinger av "privat" karakter..

Siden du helst ikkje vil ha komunikasjon via mail.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-04-18 15:08):

Hei Xell!

Korleis går det med 40x4 lcd-displayet ditt..?

Funnet ut ein måte å plassere det i kabinettet ditt..?


Elles så hadde det vært greit om du skjekka private meldinger av og til..Sjølv om det ikkje er kommt ein funksjon for den i frames versjonen..

Så kunne du brukt urlén..

Slik at ein slepper å gå public med meldinger av "privat" karakter..

Siden du helst ikkje vil ha komunikasjon via mail.. :wink:




 

Tror displayet havner i "movi-boxen" min. Der blir det lettere å feste det pent. Skal jobbe litt med det i helga hadde jeg tenkt.

 

Svarte jeg ikke på den siste prv.meldingen din? hvis ikke har det skjedd nåe kluss da. Jeg hadde ingen nye meldinger nå (har faktisk skjekka ganske ofte i det siste). Jeg har ikke noe i mot mail, bare bruk [email protected] (hvor har du det fra at jeg ikke ville ha komunikkasjon via mail??)

Lenke til kommentar

Hei Xell!

Ok.Trudde eg du ikkje svarte på den siste..

Kan hende du har gjordt det..

Det at du ikkje ville ha komunikasjon via mail.

Har eg fra ein mail du sendte meg..

Der du skreiv noko liknande dette:

"Ok.Vi snakker via forumet og ikkje via mail.."

Men,om du vil kommunisere via mail så ok for meg..:wink:

Lykke til med movie boxen..

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-04-18 15:42):

Hei Xell!

Det at du ikkje ville ha komunikasjon via mail.

Har eg fra ein mail du sendte meg..

Der du skreiv noko liknande dette:

"Ok.Vi snakker via forumet og ikkje via mail.."


Nei, nei, nå legger du ord i munnen på meg. Jeg sa; "Vi snakkes på forumet... og så sees vi kanskje neste år"... som i "vi sees"

 

Har absolutt ikke noe i mot privat mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...