Gå til innhold

Er det lavere ringetoner på mobilene nå enn før?

Anbefalte innlegg

Heisann,

er det bare noe jeg innbiller meg eller har lydnivået på ringetoner generelt sett gått ned etter at det ble vanlig med polyfoniske ringetoner? Begynte å tenke over dette igår da jeg hadde kjørt bil i en times tid og plutselig oppdaget at jeg hadde fire ubesvarte og tre nye meldinger.

Pleier å ha ringenivået på "5" på min Nokia når jeg kjører bil for pleier å ha et ganske greit nivå på musikken, men med de gamle telefonene mine kunne jeg fint høre at noen ringte meg. Mulig dette er noe som begrenser seg til 6600 når den ligger med høyttaleren ned, men alikevel.. Er det noen med synspunkter?

Er det forresten mulig å ha vanlige ringetoner på en 6600? Jeg mener da de gode gamle enstemte tonene. Skulle likt å høre det hvis noen tok kontakt med meg i bilen. Måten jeg gjør det på nå er å legge den i nærheten av spilleren så gsm-signalet slår inn på den så jeg hører den leie "birrit dyrtdyrtdyrtdyrt"-lyden.

PS. Hørselen min er ok, ble testet i militæret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Nokia 3510, den har polytoner. jeg har lasta ned en monotone, den gikk det fint an å spille av og den var MYE høyere enn polytonene mine. Savner den gamle nokia tune bittelitt. Men derimot SE t610 har jo en rå ring-ring lyd!:dribble:

Apple Ståle

Lenke til kommentar
Kan en polyfonisk mobil spille av de monofoniske da? Syns det var litt mer "sjarm" over de gamle ringetonene egentlig.

walter_melon: du beskriver i denne tråden, ALT jeg har tenkt i det siste. Hører nesten aldri mobilen min noe mer.. Noen som vet av noen gratise, monofone, toner til P800?

Lenke til kommentar
Kan en polyfonisk mobil spille av de monofoniske da? Syns det var litt mer "sjarm" over de gamle ringetonene egentlig.

ingen problem det :thumbup:

har selv lastet ned monofone med en feil når jeg skulle ha polyfoniske på samsungen min :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...