aklla Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) trenger å komme i kontakt med noe folk på shadowfire, gjerne noen som har en by eller no, de jeg var sammen med før er borte, så jeg har blitt litt alene på serveren... savner den gamle byen med de vennene jeg hadde der da jeg er rebell... Endret 28. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 dakkar deg kom på euro faar star (der skal jeg begynne i dag)(navnet er sikkert skrivd feil ) ps: ville ikke anbefale deg å bytte server, vil faktisk ikke gi den noen råd, ettersom jeg er grønnere enn deg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) joda, jeg har lyst, men det er bare det at jeg har kommet ganske langt med den fyren jeg har nå, har også fått en del forhandlere, som jeg kjøper og selger med, jeg kan lett tjene 200k om dagen, og vil gjerne fortsette med det, og jer er på vei til å bli jedi, vil ikke starte på nytt jeg kan vel ikke bestikke deg til å komme til shadowfire med ett hus eller en swoop eller noe da Endret 27. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hmm vi får se, ettersom jeg ikke har fått spillet enda så må jeg vite hvor pingen er bra, og det er Maange folk der. ps. har 2mb linje... Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har en char på shadowfire. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) jeg sjekket serveren, det er shadowfire Endret 28. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 huff da,... er det mange servere ?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) en god del ja... det er vist 25 servere.. Endret 27. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 *Sukk* var ikke noe post fra gamesmix i dag heller, jeg som trodde de var raske...de var jo det med gta vice city (ps2) kansje ringe de på gamesmix å høre åssen det går Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ta kontakt med Mustafa og Lorko. To kompiser av meg. Hyggelige karer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå