Gå til innhold

Shuttle SN45G problem.

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem når det gjelder en Shuttle SN45G. Når jeg skrur den på, så vil ikke skjerm skru seg på, samtidig så vil ikke LED for HDD eller CPU skru seg på. Men hvis jeg da trykker på resetknappen så funker alt som normalt igjen.

Noen som kanskje kan forklare meg hvordan jeg ungår dette?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ..

jeg har ikke hatt problemer med det du har, men bios oppd. er alltid å foretrekke. Men jeg hadde håpet at du kunne hjelpe med med ett lite problem. Jeg får ikke inst. Win XP med SATA disk.. den stopper under inst. hver gang...

Hilsen

eRun

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Jeg har et lite problem når det gjelder en Shuttle SN45G. Når jeg skrur den på, så vil ikke skjerm skru seg på, samtidig så vil ikke LED for HDD eller CPU skru seg på. Men hvis jeg da trykker på resetknappen så funker alt som normalt igjen.

Noen som kanskje kan forklare meg hvordan jeg ungår dette?

Takk.

vil det si at det ikke skjer noenting når du trykker på-knappen? isåfall er det nok bare en feilkobling ja, hvis resetknappen virker så kan du jo kanskje koble power-knappen til der. Uansett slå opp i manualen og sjekk nøyaktig hvor du skal koble pin'ene til

Lenke til kommentar

Takk for svar,

Men ikke det som var feilen her; maskinen slår seg på da jeg hører vifter surrer og cdrom funker. Men LED og skjerm slår seg ikke på, ikke før jeg har trykt på reset-knappen.

Glemte også å si at jeg har koblet 2 skjermer på, en flatskjerm på DVI-D og en prosjektor på VGA. Maskinen vil ikke boote direkte opp når flatskjermen står i, har jeg funnet ut.

Derfor byttet jeg denne medfulgte kabelen (DVI-D) med en vanlig DVI-kabel, og da funket alt som normalt.

Noen som vet hvorfor?

Endret av tgrude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...