Vesel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Lurer på en aldri så liten ting. Nå har jeg klokket FSBen min opp til 200Mhz, og kjører FarCry knasende stabilt . Rammen er 1x Corsair "ettellerannet" 333Mhz@400Mhz 512Mb CAS-2-3-2-5. Kjører helt fint på 400Mhz uten at jeg har øka volten på den en eneste gang. Står på standard 2,6v. Kan dette gjøre rammen treigere? Merker no små pauser her og der (går helt smooth på very high innimellom ) på FarCry som jeg ikke synes jeg merka på 194mhz fsb. Kan dette ha noe med RAM-spenningen å gjøre? Eller er den sånn enten eller. Enten så fungerer den stabilt, eller så kræsjer spillet helt? Please hjelp meg, blir tullete av dette Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan du ikke bare prøve å øke volten på ram'en da? Lenke til kommentar
Vesel Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Jojo, men vil jo helst kjøre på lavest mulig... Temp vettu. Levetid er jo også en fin ting. Hadde og vert kjekt og visst om volten har noe med saken å gjøre Endret 27. mai 2004 av Vesel Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Nei rammen blir ikke tregere av å kjøre på standard spenning, klarer den å kjøre slik den gjør nå på 2.6v (standard) så er det ingen vits i å øke spenninga, blir bare mer varme av det... anbefaler følgende 1. oppdater drivere (Chipsetdrivere,Skjermdrivere,lydrivere) osv 2. oppdater bios (bør ha siste bios, det kan ha noe å si) 3. Defragmenter hardisken, (mange som ikke tenker dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå