PulZ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Trenger tips til noe dual DVI skjermkort. Ved at his har en rekke slike kort men de selges ikke akuratt i Norge :/ Helst i radeon 9600 serien eller 9800 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 se dette... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123729&cks=SER er ikke akkuratt radeon, men nesten radeon... var 9800 serie Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ATi er vel ikke videre kjent for å selge Dual-DVI, det kortet 3D-player linka til er det eneste jeg har sett. Nvidia(GainWard) har noen Dual-DVI kort, men det er vel ikke interesangt? Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Rart det ikke er flere kort med dual DVI. Hvis det er ønskelig med vanlig VGA er det bare å sette på en overgang, eller hur ? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 nvidia kort er helt ok for meg, grunnen til at jeg skyr unna nvidia for tida er pågrunn av de har en flymo montert på gpuen Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men noen av GainWard kortene har et annet kjølesystem enn referanse kortene, så du kan trygt kjøpe de med 2 vifter, de skal ha et akseptabelt lydnivå. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nvidia kort er helt ok for meg, grunnen til at jeg skyr unna nvidia for tida er pågrunn av de har en flymo montert på gpuen Hva skal du bruke skjermkortet til? Hvis du ikke har tenkt til å spille så mye, men bruker profesjonelle OpenGL applikasjoner og mye 2D så er Matrox Parhelia et glimrende kort! Der kan du også sette opp tre skjermer, og bruke SorroundGaming, SorroundDesktop osv... Hvis du først skal opp i prisen du må ut for hvis du skal ha at ATi FireGL kort, kjøp heller et nVidia Quadro, de er bedre en FireGL korta til profesjonell OpenGL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå