Gå til innhold

Hvilken farge bør jeg velge på func??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har MX510, fikk min Func1030 i posten igår, ingen problemer i det hele tatt med den optiske sensoren :)

Meen, noe jeg har hørt fra andre, er at med trådløs mus, er det et poeng å ha en musmatte som er så lys som mulig, da dette bruker mindre av batteriet.. Dette er bare rykter, vet ikke om det har noen grunnlag i virkeligheten...

Lenke til kommentar

For å sitere "Gompedyre" da det var snakk om rød eller blå mobiltelefon:

Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega?

Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden.

Spørsmål 1:

Hva slags ord liker du best av de under?

A: BLÅ

B: RØD

Tell antall A- og B-svar.

Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon.

Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik.

8)

Lenke til kommentar
For å sitere "Gompedyre" da det var snakk om rød eller blå mobiltelefon:

Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega?

Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden.

Spørsmål 1:

Hva slags ord liker du best av de under?

A: BLÅ

B: RØD

Tell antall A- og B-svar.

Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon.

Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik.

8)

Her snakker vi om den nye kåsøren i nrk p2 ? For et engasjement !

Kjempe festlig innlegg ! :laugh:

Lenke til kommentar

Prøv å bruk et hvitt ark til musematte bare for å se hvor sensitiv den er, klarer den hvitt og svart så klarer den alt. Min MS 4.0 har ihvertfall ingen problemer med den testen, kan bruke nesten hva det skulle være av musematter og farger. Har du glassplate over arket så blir det kaftig redusert respons fra optiske mus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...