SiR0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sniktitt på Nokia 7610 Nokia har endelig lansert sin første mobiltelefon med megapiksel-kamera. Vi har trykket på den nye telefonen, og har fått tak i noen av de første bildene som har blitt tatt med telefonens innebygde kamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Greit at den har mono, men betyr det virkelig at den kan spille med KUN 1 øreplugg? Kan jo kjøre mono i to øreplugger :| Hvertfall i alle andre tilfeller, fx velg mono på fm radioen i 6610 og du får jo selvfølgelig mono lyd i begge ørepluggene, ikke lyd i bare den ene.. 7610 er plutselig ikke ønsker lenger den, hvis det er tilfelle at den kun spiller i en øreplugg Mvh, Joachim Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Der hadde det sneket seg inn en aldri så liten feil ja, skal være fikset nå. Man kan jo gjerne ha 5 øreplugger, poenget er at mangelen på stereo gjør at man ikke kan ha to lydkanaler. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hehe, okei.. Da var alt i orden Ble litt forvirret der.. Men ellers må du så gjerne si hva du syns, jeg vil nemlig gjerne ha denne mobilen. Er det noe spesielt jeg bør være obs på? Mobilen i forhold til 6230.. Overlegen? På forhånd takk! Mvh, Joachim Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Dette er to ganske så forskjellige telefoner. 7610 kjører jo tross alt Symbian og har en skikkelig 176x208 pikslers skjerm. Du kan jo se på sammenligningen av de to telefonene, som burde gi deg en god pekepinn på forskjellene: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...bmit=sammenlign Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tusen takk Men i bunn og grunn, hvis penger ikke er noen hindring, og jeg vil ha den "proffeste" telefonen for å si det sånn, da kjører jeg 7610? Siden den kjører symbian osv.. Og vet du noe om når man kan få tak i 256 RS-MMC brikker, hvor mye RS-MMC koster og lignende? Takk på forhånd Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg