levlex Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sniktitt på LG G7200 og T5100 <a href="http://www.amobil.no/nyhetsarkivet.php?kategori=CeBIT">[CEBIT]</a> LG har hatt blandet hell med sitt forsøkt å entre det europeiske markedet, men gjør nå et nytt forsøk med de nye megapikseltelefonen T5100 og kameratelefonen G7200. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fin test. Men jeg liker ikke den funksjonen at man må vrenge hele skjermen for og ta bilde. eks. på LG 7200. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Endret 6. februar 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fin test. Men jeg liker ikke den funksjonen at man må vrenge hele skjermen for og ta bilde. eks. på LG 7200. Hvorfor grave opp gamle tråder? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fin test. Men jeg liker ikke den funksjonen at man må vrenge hele skjermen for og ta bilde. eks. på LG 7200. Hvorfor grave opp gamle tråder? hø? hva mener du med det? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Han mener at tråden er nesten 1 år gammelt. Post:#1 Skrevet: 27/05/2004 : 08:20 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fin test. Men jeg liker ikke den funksjonen at man må vrenge hele skjermen for og ta bilde. eks. på LG 7200. Hvorfor grave opp gamle tråder? hø? hva mener du med det? Hva er poenget med å poste i så gamle tråder? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Fin test. Men jeg liker ikke den funksjonen at man må vrenge hele skjermen for og ta bilde. eks. på LG 7200. Hvorfor grave opp gamle tråder? hø? hva mener du med det? Hva er poenget med å poste i så gamle tråder? hvorfor bryr du deg? jeg kan poste hvor jeg vil! Endret 6. februar 2005 av MacCy Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Rettningslinjene sier at bumping av gamle tråder er "ulovlig", ved mindre du har ny informasjon å komme med som er i sammenheng med innholdet i tråden. (Rettningslinjene) En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 For å klargjøre det: Det er selvsagt lov å komme med tilbakemeldinger på eldre artikler. Det er nettopp det kategorien Diskuter artikler er til for. Alternativet ville være at man skulle lage egne tråder hver gang man skulle diskutere eldre artikler, noe som ville vært mye mer uoversiktlig. Så MacCy, takk for tilbakemeldingen, hyggelig at du liker testen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg