Fannster Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sliter med å få sendt epost med telefonen, men har ingen problemer med å hente mail fra online-kontoen min. Har Tele2-abb. og telenor epost-konto. Noen som har et hint eller to om hva det er som er feil?? F. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 har du fått til mms på telefonnen. ellers så kan du sende mms nokia til 1900 eller noe sånt vis du har telenor. vis du har tle2 vet jeg ikke om de har satt opp mms for n6600 enda Lenke til kommentar
Fannster Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Sliter ikke med MMS. Bortsett fra at vi som har Tele2 ikke kan sende MMS til telnor-kunder for tiden pga. en feil de driver og retter. Sliter bare med å få sendt epost F. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hva bruker du som utgående epost server ? Kan være at du ikke kan bruke smtp serveren til telenor siden du er i tele2 sitt nett... Skaff deg en uavhengig pop mail. www.myrealbox.com f.eks. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har du satt opp utgående mailserver riktig? bruk online chat når du er så heldig så får du instillingene Lenke til kommentar
Fannster Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det rare er at jeg har oppdaget at jeg kan sende til andre Telenor online-kontoer men ikke andre (ser det ut til)?? Begynner å bli lei hele epost-dritten F. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Hvis du får sendt til andre Telenor kontoer og bare disse, er det SMTP instillingene dine som er gale. Det som skjer er at Telenor (Og forsåvidt alle de andre) ikke er interessert i den ekstra trafikken som folk med andre leverandører skaper og derfor så blokkerer de fra å sende e-post ut av sitt eget nett. Jeg hadde akkurat samme greia med NetCom, og så fort jeg la inn smtp adressen til tiscali så var problemet en saga blott. Håper dette hjelper litt, selv om jeg ikke vet om tele2 har en smtp server. Det skal uansett være mulig å finne mailserver som sender "relay" fra andre leverandører. Lykke til Lenke til kommentar
Fannster Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Takker stort til deg, skibum!!! Endret til smtp.tele2.no og alt fungerer perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå