advert Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er dette et bra hovedkort, og egner det seg til overklokking? Har mulighet til å få det brukt, og lurer på hvilken pris jeg bør gi for det? http://www.psdata.no/default.asp?proddetai...7409&banid=hwpg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er et hovedkort for 2x Intel Xeon prosessorer, disse koster et utall kroner og jeg tror veldig få i det hele tatt vil prøve å overklokke disse. Tviler på at det hk'et støtter noen form for overklokking som helst. Er et spesialisert serverhovedkort som er bra, men tror ikke det er noe for deg siden du nevner overklokking... Lenke til kommentar
advert Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ok, så det støtter bare exeon cpuer til et par tusenlapper pr stk, og ikkeno andre merker? Lurte litt på hvorfor det var så billig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Støtter kun Xeon ja. Men synes du virkelig 5500,- er billig for et hovedkort? Skal du ha Intel Pentium4 prosessor må du se på socket 478 hovedkort, og skal du ha AMD Athlon prosessor må du se på socket A hovedkort... Lenke til kommentar
advert Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 det var på tilbud til ca. 1600,- Synes ikke det var så dyrt når nyprisen var 5500,- Og hvis jeg ikke likte det kunne jeg jo alltids prøve å bli kvitt det med en liten fortjeneste, men siden det kun støtter en type cpu, så gidder jeg nok ikke. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 naboen min kjøpte det med et uhel det skule brukes til 2Xp4 prossesore (3,2ghz) og det gjikk ikke men i biosen kan du kun sette opp/ned volten på cpu som overklokking Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Støtter kun Xeon ja.Men synes du virkelig 5500,- er billig for et hovedkort? Skal du ha Intel Pentium4 prosessor må du se på socket 478 hovedkort, og skal du ha AMD Athlon prosessor må du se på socket A hovedkort... eller amd 754 -940-osv socket a er i ferd med å dø ut Lenke til kommentar
korny Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 og socket 939 som kommer snart Lenke til kommentar
advert Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Da går jeg for et gammelt abit bh7-kort istedet, bare for å hoppe over i andre enden av skalaen Men er denne rammen bra å satse på i et bh7-kort sammen med en 2.4 intel celeron cpu? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120233&cks=SER Endret 27. mai 2004 av advert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå