levlex Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 De beste mobilsidene Vi har nå oppdatert listen med nettsteder vi i redaksjonen vil anbefale med flere nye sider, såvel som en liste over produsentenes egne hjemmesider. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg vet dette er en eldgammel tråd, men jeg har foreslår å oppdatere artikkelen litt, men noen flere sider: www.club-sonyericsson.com --> Produktsider for alle aktuelle SE-mobiler, samt artikkler om rykter og et forum for SE-mobiler. www.mobilmania.cz --> Selv om språket er uforståelig for de fleste er det nesten alltid live-bilder av nypresenterte mobiler (slik at man ikke bare trenger å se presse-bildene) og mobiler allerede på markedet. -- Innenfor produsentene bør dere også legge linker til Alcatel sine sider. Endret 27. september 2004 av arehei Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Har hatt en oppussing i tankene en stund nå, så hvis det er flere som ønsker å komme med forslag, så er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva med Mobile-Review? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 og hva med Club SonyEricsson og Mobilmania som jeg foreslo? Har et utmerket forum og noe nyheter. Det må vel sies å være helt feil. Et forum er ikke bra bare fordi det har 234346 forum-seksjoner. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har hatt en oppussing i tankene en stund nå, så hvis det er flere som ønsker å komme med forslag, så er det bare å fyre løs. Hva med min side, imobilia.org? edit: er kanskje litt for nyoppstartet... vet ikke jeg Er forøvrig enig med arehei om at xmobil.no ikke har et utsøkt forum. Endret 18. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
robot Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Her er det enda en side som har nyheter om mobiltelefoner. Den siden heter www.mobilforum.net Denne siden skriver om de mobiltelefonene som kommer og de som er nå. og kanskje noen rykter om mobiltelefoner. Lenke til kommentar
osodal Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 I anbefalingen over skandinaviske mobilsider savner jeg den danske utgaven av mobil. På www.mobil.nu presenteres bl.a. tester som den svenske utgaven ikke har. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Under spesialiserte sider savner jeg www.unlock.no www.windowsmobile.no kunne også vært med. www.engadget.com er ofte siden man går til om man skal ha de nyeste nyeste nyhetene, også om mobiler. Bør nevnes. Men fin oversikt Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Takk for tilbakemeldinger. Fint om senere forslag også legges i denne tråden så jeg vet hvor jeg har dem! Skal oppdatere artikkelen imorgen, så sørger vi for at flest mulige forslag kommer med! Lenke til kommentar
Merken Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tenkte bare jeg skulle nevne at Samsung har fått side på norsk nå. Greit å få det med. Lenke til kommentar
bjornnice Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 very nice and usefull sites, here is another link i would recomend: https://www.deluxecovers.dk/ Regards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg