nabbe Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) hei jeg får ikke brukt tastene på laptopen og når jeg f.eks skal installere windows kan jeg ikke skrive inn reg. kode. det er rart at tastaturet funker helt fint i bios når jeg f.eks skal sette passord til systemet osv,men når jeg kommer inn til windows, streiker tastaturet....tasten E blir backspace og tasten backspace blir [] f.eks. fikk høre at dette kan ha noe å gjøre med en kensington lås? ps: bare 2-3 taster funker på hele laptopen i windows. men i bios fungerer alle jeg sitter forresten på en ASUS M2400E p4 1,8 ghz hvis noen har vært borti dette før, vennligst hjelp meg! Endret 27. mai 2004 av nabbe Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 kan ha noe med noen slags f-lock å gjøre - spesifiser topic'en litt bedre, "taster på laptop" med utropstegn skjønner jeg ikke hva skal si... sjekk litt rundt på keyboardet ditt for numlock og litt av hvert - nyere laptop har alle mulige rare funksjoner til dagens barn Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ser kjip ut den, kanskje noen av de "store" karene kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå