santaclaw Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 jeg har en 4 port usb hub og vanlige usb ledniger kan jeg koble sammen to eller flere data maskiner eller trenger jeg noe mer? Lenke til kommentar
egils Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du kan bare bruke den hub'en til å koble dine USB produkter på 1 pc. Du kan bruke Nettverkskort i de pc'ene du vil koble sammen,det er nok det greieste i lengda.Jeg har en Usb link kabel til å koble sammen pc'er,den er laget til spesielt til det.Bruker den bare til å overføre filer til pc'er uten nettverkskort. (du kan ikke bruke vanlig usb kabel til dette) Les selv på Hwno's nettverkguide. http://www.hardware.no/guider/nettverk/index.html Lykke til Lenke til kommentar
Spoink Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 13:38, santaclaw skrev:jeg har en 4 port usb hub og vanlige usb ledniger kan jeg koble sammen to eller flere data maskiner eller trenger jeg noe mer? Du må ha USB2 for at det skal funke. Kun USB2 har støtte for overføring av TCP/IP. Du må i tillegg ha Programvare på begge maskinenen. For at du skal ha USB2 må hovedkortet på maskinen din ha støtte for dette i tillegg til USB-LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå