Gå til innhold

Noen som vet om noen gode coop spill?

Anbefalte innlegg

Jeg er på leit etter spill som jeg og noen venner kan spille sammen mot AI. Har forsøkt noen farcry coop mods, men er egentlig ikke stor fornøyd da de har vært rimelig buggy. Hadde vært greit om det var spill med offisiell coop del. :)

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steel Beasts :thumbup:

Jag rekommenderar dock att ni inte är fler än 320 spelare per sida... ;) (vilket kräver en "superadtor" som host och gigabit ethernet, men i alla fall... mjukvaran stöder ett "obegränsat" antal samtidiga spelare.)

Coop rules!

/Olle

Endret av Olle P
Lenke til kommentar

Hvis ikke du er fryktelig oppatt av prangende grafikk, så har jo Unreal 1 en vanittig mengde med coop mods. Hvis du har Unreal Tournament kan du jo laste ned old skool amp'd å spille coop versioner av f.eks Deja Vu og Operation Na Pali :w00t:

Lenke til kommentar
Det må nok være på PC er jeg redd. Har også hørt at serious sam the second encounter har coop. Noen som har testet denne?

Jepp, både Sam 1 og 2 har Co-op!

Hvis du vil ha et nyere spill anbefaler jeg 2'ern, men hvis du går etter game-play istedenfor grafikk vil jeg heller anbefale 1'ern. Den siste levelen er den kuleste coop-opplevelsen jeg har hatt på PC'en noensinne.

*mimrer*

Litt gøy å se mine 5 venner suse rundt som gale kaniner på et !gigantisk! område mens de pælmer alt de har mott den siste bossen, som er like stor som pyramiden(!) som han klatret ut av :D

Lenke til kommentar
Litt gøy å se mine 5 venner suse rundt som gale kaniner på et !gigantisk! område mens de pælmer alt de har mott den siste bossen, som er like stor som pyramiden(!) som han klatret ut av :D

Dette høres ut som akkurat det jeg leter etter :D

Lenke til kommentar

Folk som har sliti seg gjennom postene mine veit at jeg er en stor fan av Serious Sam så jeg tenkte jeg skulle utbrodere litt her.

Spillet kan lettest beskrives med ordet "kaos". På en god måte. Helst bør du ikke spille det alene da det fort kan bli kjedelig, men om du får med et halvt dusin venner så tar det helt av ulikt noe du har spillt. Dette kan være en lan konge. Brettene er enorme og du blir til enhver tid dukna i en flom av fiender som kommer rett mot deg. Ammo er lite å bry seg om fordi det alltid er tilgjengelig og helse spiller ingen rolle fordi du kan respawne øyeblikkelig om du dør. "Åssen kan det være spennende da?" lurer du kanskje. Det er moro lell fordi det er så hysteriskt overdrevne våpen du får, det er et konstant slakt med jungeltrommer som dundrer i bakgrunnen og kamerater som brøler "DEM FØLGER ETTER MEG!" og det blir en slags intern konkuranse mellom dere om å drepe flest mulig fortest mulig.

Litt ut i spillet begynner selve brettene og bli ganske interessante også da dem leiker fritt med gravitasjonen. Nå skal ikke jeg komme med spoilere, for dette er noe å se fram til. Selve målet er å komme seg fra punkt A til B og underveis hender det en må plukke opp en nøkkel her og der, men veldig sjelden står man fast. Det er ikke mye taktikk i bilde utenom hva slags våpen du bruker mot hvem type fiende, men det er egentlig ikke noe tap for denne typen spill.

Spillene heter forsåvidt Serious Sam og Serious Sam the second encounter, der det siste egentlig er en expansion. Fordi alt det beste og mer til er med i 2nd Encounter så er det egentlig bare å gå rett for det.

Oppfølgeren Serious Sam 2 er i utvikling, og det er kommet en versjon til gamecube og playstation2 som heter Serious Sam: Next Encounter (men det vet jeg ingenting om).

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar

Spiderman.no selger SS 2nd Encounter her og det skal være som stand-alone. Dvs at du ikke trenger orginalen. Om du vil være på den sikre sida (det står ingen detaljer på linken) kan du sende en mail til dem eller sjekke i en av de lokale butikkene.

Jeg har dobbeltsjekka på internett i tilfellet jeg husker feil, og i bånnen av denne previewen står det "Standalone SKU that does not require the first game".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...