EinarEriksen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Instant messaging kommer til Norge Yamigo er blant de første som har lansert en internasjonal instant messaging-tjeneste for mobiltelefoner og håndholdte. Vi har sett nærmere på hvordan instant messaging i lommeformat fungerer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er ikke dette ganske likt agile messenger??? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Yamigos støtter så langt kun Yahoo! Messenger og Yamigos egen messenger. Støtte for AOL og MSN er også på vei. Agile er noe ala det samme. Agile har dog allerede støtte for MSN, AOL, ICQ og yahoo. Det som er kjedelig med Agile er at det støttes av få telefoner. - Nokia 6600, N-Gage, 7650 og 3650 - SE P800 & P900 - Motorola A925 I tillegg til enkelte Windows Pocket PC og Smartphones. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Den har fått støtte for MSN messenger nå, og støttes av SE T630 (og Z600, vel?) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 hvilken type messenger har siemens s65 støtte for? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Yamigo har vel ikke kommet med MSN støtte enda? og når kommer dette isåfall? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hva er poenget med den egentlig? Det finnes jo allerede IM klienter, som f.eks Agile Messenger? (hva er det som gjør Yamigo til noe "nytt" og "revolusjonerende"?) Endret 31. mai 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Tanken var ikke å gjøre Yamigo til noen stor nyhet, klienten har jo tross alt allerede vært ute på markedet en god stund allerede. Vi ville bare forklare de uinnvidde litt om hvordan Instant Messaging fungerer og valgte akkurat denne klienten som vårt utgangspunkt fordi den støttes av såpass mange forskjellige modeller. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ok da er jeg med... Virket bare som om dette var en stor nyhet, siden det var nevnt "Wireless Village" og slike ting. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hva med TipicME da? den har støtte for temmelig mange telefoner og er gratis.... Yahoo, MSN, ICQ, AIM så du skulle da ha nok av muligheter her.... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Aldri hørt om... Noe du finner på? Men fra spøk til alvor, TipicME har jeg aldri hørt om. Lurer på om telefonen min støttes... *surfe* Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fins det eller fins det ikke, instant messenger programmer som støtter T630 og MSN? Jeg har prøvd et program som heter cMessenger, men det får jeg aldri til... Forstod det sån at Yamigo støtter kun Yahoo til nå... Men jeg skjønte ikke helt, skal jeg laste ned programmet Yamigo til min T630 eller? Fant det her. Eller skal jeg bare fylle ut ID:, Domain:, Password: og Server: som det står her? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Fins det eller fins det ikke, instant messenger programmer som støtter T630 og MSN? Jeg har prøvd et program som heter cMessenger, men det får jeg aldri til... Forstod det sån at Yamigo støtter kun Yahoo til nå... Men jeg skjønte ikke helt, skal jeg laste ned programmet Yamigo til min T630 eller? Fant det her. Eller skal jeg bare fylle ut ID:, Domain:, Password: og Server: som det står her? Begge deler. Men såvidt jeg vet er ikke MSN støttet så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg