Gå til innhold

STALKER - Lever det opp til forventningene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskleg å sei kva anmeldarane vil sei om spelet når det ikkje er gitt ut endå. Dei fleste er veldig positve til Stalker, men så finst det anmeldarar som er fan av eit eller anna spel og dei gir ikkje så gode karakter til Stalker.

Men Stalker kjem til å leve opp til forventningane det er det spelet som kjem til og konkurera om årets spel, leste i går at Half Life 2 vart utsett til 2005 (er det sant?).

Då har ikkje Stalker så harde konkurentar viss Half Life 2 er utsett til 2005.

Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at spillet lever opp til forventningene , det håper jeg half life 2 gjør også.

En ting jeg har ventet på lenge i et spill er at det er tilfeldig hvor og når du møter på andre. Og ikke minst hvordan. Kanskje de sover? Kanskje de spiser ? kanskje de jakter på noen andre? (tenker mest på disse monstrene , men det er jo aktuelt med andre stalkers og da)

*sikle litt*

Lenke til kommentar

Spillet levert garantert opp til forventningene, spesielt siden spillets grafikkmotor har vært "ferdig" lenge. Nå konsentrerer utviklerene seg om gameplay, som f.eks. at spillverdenen vil leve sitt eget liv, omtrent som i GTA, bare mye bedre.

Det er en oppskrift til suksess.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Men Stalker kjem til å leve opp til forventningane det er det spelet som kjem til og konkurera om årets spel, leste i går at Half Life 2 vart utsett til 2005 (er det sant?).

Då har ikkje Stalker så harde konkurentar viss Half Life 2 er utsett til 2005.

Half Life 2 kommer i sommer. Siden HL2 allereder er ferdig og har bare finpussen igjen, så trenger de vel ikke et år på det :roll:

Jeg tror at Stalker kanskje gir fps genrer et lite løft av den grunn at den tar inn noen rpg preg. Om det slår an får tiden vise, men det virker da lovende ut. Som jeg har sagt tidligere så er jeg ikke overbevist ang. Stalker, vet ikke helt hvorfor.

Men om det er stor underholdningsverdi å ha en så utrolig stor verden å gå rundt omkring på fram og tilbake er jeg ikke så sikker på. Men gameplay og grafikk ser da meget bra ut. Lasting Appeal kommer muligens å være litt høy pga. at du kan klare spillet på utallige måter.

Lenke til kommentar

jeg syns ihvertfall det er et ganske nyskapende spill... 60% av mappet er basert på bilder fra området, dvs at det er helt likt..grafikken og effekter er veldig bra spør du meg..væreffektene !! :dribble: også syns jeg det er et spennende konsept...gleder meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...