cico Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det noen som har erfaringer med denne maskinen: HP zv5112ea Er fullstendig klar over at dette ikke er verdens råeste maskin, men tenker først og fremst på om noen vet noe om støy og batterilevetid. Det er jo en ganske rimelig maskin. Men generelt sett er det vel mye støy fra celeron maskiner, noen som vet? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Celeron-maskiner fra HP bråker som regel godt. Ihvertfall nok til at du kan glemme lesesaler. Dette problemet gjelder stort sett alle bærbare med Celeron ... P4 også for den saks skyld. Lenke til kommentar
cico Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Javel, var vel egentlig ikke annet å vente, men hvordan er batteritiden på disse? 2 timer eller noe sånt? Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjenner ikke den aktuelle maskinen, men var jeg deg, ville jeg sett etter et annet merke. Har selv 3 VELDIG kjedelige erfaringer med bærbare HP`er (nå skiftet til IBM ). Men man kan jo håpe at ting har bedret seg.... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 HP som produsent er bunnsolid og produktene er også meget bra, men om jeg ville kjøpt en pc med Celeron er heller tvilsomt... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!! så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter! vel, det er nå min mening! nå har jeg acer, så får vi se hvordan det går.... Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har selv en ny hp/compaq og synes ikke den bråker mye. eneste er og få tak i ram til den , det blei det mye leiting av... Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har hatt tre HP laptops, en P4m 1.7, Celeron-M 2.0 og en XP2500. Jeg var fornøyd med alle unntatt maskinen med Celeron CPU. For mye støy, for treg. Jeg kikket bare såvidt hos itbutikken.no og fant et rimelig godt alternativ som du kanskje burde vurdere, det ligger i omtrent samme pris, sjekk ut: https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=66451 TM 292ELCi / CeleronM-1.3GHz/15.0´XGA/256MB DDR333/ 40GB/DVD-CDRW/LAN+WLAN(11g)/XPHome 9196,- Nok. Inkl. mva. En annen spennende maskin: https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=34626 Targa Traveller XTR - P4-M 1.8 GHz - 14.1" TFT 8739,- Nok. Inkl mva. Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!! så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter! Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...) Før du driter deg helt ut så kan du jo se gjennom postene hennes, så ser du at hun nok er i sin fulle rett til å mene det hun mener om Tundra... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!! så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter! Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...) Ikke vær tåpelig... Og joda jeg har erfaring med HP, hadde en HP pavillion ze5244, den tålte en støyt ja, men var som en støvsuger HELE tiden. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Jeg har hatt HP zv5112ea i ca 2 uker nå. Viftestøy er det selvfølgelig, men har hørt langt værre. Batterilevetiden er en skam! Mitt batteri varte ca 1 time og 20 minutter...... Er ellers generelt fornøyd med maskinen. Maskinen er selvfølgelig tung (3.65Kg) og stor, men jeg flytter den stort sett bare mellom stua og datarommet så dette går helt greit for meg. Vil si at maskinen er et godt kjøp for prisen, men du bør invistere i 256MB ram til siden skjermkortet bruker delt minne. Har du 2000,- mer å bruke på en bærbar, hadde jeg heller sett litt etter en Centrino maskin. Endret 29. mai 2004 av RansoM Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har tidligere hatt en Dell Inspiron 8100 PIII 1Ghz Har vært svært fornøyd meg denne foruten vekt og batterilevetid.. Nå har jeg en Hp nc6000 Pentium M 1,6Ghz. Denne er meget bra, batterilevetid på 4 timer på orginalbatteriet, ja jeg vet, man kan takke Pentium M/Centrino for dette, men jevnt over er det en meget bra maskin. Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hadde en hp4404, stø som fjell aldri noe galt.... bråket? neidah!!! så kjøpte jeg tundra 1557, da begynnte marerittet!!! gla jeg fikk hevet det kjøpet! makan til plundrete og dårlig marskin skal man lete lenge etter! Haha. Jobbar du for HP eller? (Og nei, eg jobbar ikkje for Tundra...) Ikke vær tåpelig... Og joda jeg har erfaring med HP, hadde en HP pavillion ze5244, den tålte en støyt ja, men var som en støvsuger HELE tiden. Eg veit at HP er som ein støvsugar og har ikkje eller har ingen planar om å gå til anskaffelse av ei slik maskin. Innlegget mitt var overhovudet ikkje meint som eit forsvar av HP. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vi bruker HP som leverandør av pc´er på jobben, og har ca. 800 HP pc´er, tynnklienter og bærbare i daglig drift. Det er veldig lite problemer med de, så min erfaring med HP er god (selv om jeg aldri ville hatt det selv). Men, ikke kjøp Celeron, du kommer bare til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå