GSM Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei! Jeg lurte på om det er noen her som vet hvordan jeg kunne laget et script til samurize som lar ha dagens pondustripe fra dagbladet ned på skrivebordet mitt. Mvh: GSM Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 DET hadde vært flott det! Hvis du vet navnet på fila kan jo kanskje jeg lage et prog som laster den ned og viser den når du logger på (og kanskje ligge inn en backdoor og litt sånn også ). Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har ingen anelse om hva samurize er, men å lage et skript som laster ned dagens pondus er ganske trivielt. Dagens pondus-stripe har følgende URL: http://www.start.no/pondus/striper/DDMMÅÅÅÅ.gif der DDMMÅÅÅÅ erstattes med dagens dato. Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ble det noe av denne, gi meg link isåfall Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ble det noe av denne, gi meg link isåfall Nei, det orket jeg liksom ikke å begynne på engang :!: Bare å lage seg en form i Delphi, med et TImage, en knapp og en TIdHTTP komponent. Ikke verre enn det. Men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har hørt at man kan lage vb script til samurize? Hvis noen har et ekempel, kan jeg sikkert fikse noe .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå