EivindO Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 her har jeg laget en liten mp3 samling med gode låter, gratis og lovlig sådan: http://wwwstud.hint.no/~eivindo/index.php?page=mp3 ENJOY! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Uhemmet pimping av mitt eget band's nylig utgitte MiniCD Dies Irae Hollow Lose Yourself in Me Requiem Symfonisk goth metal. Er ikke mange her som har spilt inn CD Måtte bare nevne at det var jævelig rå musikk, litt ensformig kanske(?) men meget bra.... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hele det nye Mysticum albumet, In the streams of the inferno Teksnisk death metal, med progga trommer. Endret 11. oktober 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Denne Etter ønske fra H4ngm4N skal jeg si litt om den. Det er katatonia med sangen teargas. Vil plasere den under gothic/ doom metal. Endret 13. oktober 2004 av OterOter Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Denne Du burde si litt mer om musikken, sjanger o.l... Jeg er en av dem som ikke gidder å sitte med masse søppel musikk på pc'en, så jeg laster ikke ned hva som helst! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) A Perfect Circle Du liker det garantert om du liker tool. Musikk sjanger er vel psykedelisk/moderne (hard) rock. Endret 13. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Uhemmet pimping av mitt eget band's nylig utgitte MiniCD Dies Irae Hollow Lose Yourself in Me Requiem Symfonisk goth metal. Er ikke mange her som har spilt inn CD HVOR får man kjøpt denne, finnes den i butikk? Evt bestille av deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Du kan bestille den hos meg, men den skal være ute i butikker overalt fra mandagen av. Send meg en PM så kan vi snakke om det Vil ikke drive markedsplass her inne. Vi har hatt 2 halvsides fargeannonser i Scream allerede. Endret 13. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva heter den sangen til Planet X ? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Smakebiter fra årets album The Arcade Fire - Funeral: Neighborhood #2 (Laika) Rebellion (Lies) Wake Up Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Rockatansky:Hey Fellows Sing Along Song 4 Kicks Rockatansky faktisk! Det begynner å bli noen som har hørt om dem altså... Brukt dem 2 ganger, er skikkelig liv! K Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 To sanger av The Network. Den første sangen er mest representativ for albumet: The Hammer of The Gods Teenagers from mars Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jamiroquai - Cosmic girl go`låta [Edit] Arrrrg, fikk ikke til sample Endret 26. oktober 2004 av Humbug Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Daft Punk - One More Time Bruker denne som ringetone på mobben! Æsj, hvoffor kan man ikke laste opp mp3 filer? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ikke en MP3 riktignok, men Drag City har lagt ut videoen til Joanna Newsoms Sprout and the Bean (enkodingen er ikke den beste, men videoen er meget bra). I tilfelle det var noen som ikke fikk med seg Musikbyråns innslag med den sjarmerende frk. Newsom i kveld, bør musikkvideoen fungere som en god introduksjon (krever en viss toleranse for ukonvensjonell vokal, à la Björk) ;_) Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hele det nye Mysticum albumet, In the streams of the inferno Lastet det ned. Rimelig sinna, må jeg si. Skullle legge til Cadillac - Convertible Candy, men plutselig fant jeg den ikke.. Får bli Magnetic City av sammme band i stedet. Denne tråden er genial og bør ikke dø ut!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Indega - Satan Dyrí Islandsk band jeg liker veldig godt. Kjenner en av gitaristene faktisk. Disse er amatører, vel og merke. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Watchtower "Control and Resistance" fra 1989, link til MP3er. Jazza tech-thrash metal med heliumsvokal, har inspirert bl.a. Cynic, Death, Atheist, Cryptopsy, Spiral Architect etc. Confessor "Condemned" fra 1991, ingen direkte link p.g.a. flash (skip intro >> Music >> trykk på første albumcover under Demo), spor 2, 3, 6 & 8 er phete. Tech-doom metal også med heliumsvokal, trommissen liker tydeligvis kontra-rytmer. Falsetto-vokal (liker man det ikke går man glipp av mye). Endret 12. november 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Eloy - The answer. Lukk øynene og sett dette på bånn spiker. Bygger seg noe så deilig opp. Link-o-rama Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Regner med at det er forholdsvis få av oss på forumet, men for de som er tilbøyelige til å like droner/støy vil jeg opplyse om det lille svenske plateselskapet Fukk God (navnet vil kanskje tiltale bm-kontingenten) som gjør utgivelser tilgjengelige i form av MP3. Av det jeg har hørt så langt liker jeg spesielt en EP av Karl Midholm. Hvis man liker Stars of the Lid, Dead Texan o.l. (med et visst innslag av støy) bør dette falle i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå