TAAB Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 EH...tittelen sier vel det meste. Ofte når jeg leser innlegg her så er det nevnt en hel del band jeg ikke har hørt om før. Hadde det ikke vært ok å ha en tråd hvor folk kunne poste mp3 smakebiter fra musikalske helter/godbiter de gjerne vil dele med andre? Og da er selvfølgelig IKKE poenget å ramse opp alle linkene du kan i en post. Det får duge med en eller to av gangen så folk får tid til å lytte Helst fra ofisielle nettsteder, eller steder godkjent av artistene så vi slipper å fjerne hele tråden. Fyr løs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) The Mars Volta -> Intertiatic ESP [WM] Drunkship of Lanterns [WM] Televators [WM] Bobby Conn -> "Winners" Fra "The Golden Age" [MP3] "We Come In Peace" fra "The Homeland" [MP3] ENJOY! Endret 26. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Rockatansky: Hey Fellows Sing Along Song 4 Kicks Whaplode: Ugly Self awakening Fitzrick Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Bronco Busters: Running Out Of Class <- Synd og skam at den ikke ble A-lista på P3! Mama Don't Like <- Litt mer rocka Fantastisk bra band synes jeg - tøffe jenter! Jeg anbefaler den nye skiva deres 'Pulse Racing' varmt! Et klipp til og mer info på: http://www.broncobusters.com Endret 27. mai 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 * - Relevation of Spiff Tøff elektro-rock Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Fant den til slutt Høyreklikk og lagre som Sixteen horsepower : Hutterite Mile Eller trykk mp3/wma her : Epitonic Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Planet X: http://www.virgildonati.com/sounds/pxmoonb...xmb-track05.mp3 Linken er hentet fra hjemmesiden til Virgil Donati, bandets trommis. Kunne ikke finne klippet på siden til Planet X . Lenke til kommentar
Svin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 The Mars Volta -> Hey! Fint at noen liker Mars Volta Wesley Willis: Jello Biafra [mp3] Rock 'n Roll MacDonalds [mp3] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hey! Fint at noen liker Mars Volta Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Prøver å puste liv i denne tråden igjen Gjallarhorn - Suvetar Blås i språket......bare hør den ferdig Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) V28- Soldier of the neverending war. Blackmetalradio Gå til episode 64 og track 18. Genial låt :=) Endret 8. oktober 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
monstar Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hey! Fint at noen liker Mars Volta Skulle bare mangle. Mars Volta er utrloig kult band Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Uhemmet pimping av mitt eget band's nylig utgitte MiniCD Dies Irae Hollow Lose Yourself in Me Requiem Symfonisk goth metal. Er ikke mange her som har spilt inn CD Endret 8. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Uhemmet pimping er lov Låter ikke verst! Ikke min type musikk, men det er jo tydelig at dere har greie på hva dere driver med. Jeg har spilt inn en demo cd og en haug med demo kassetter...teller det (Er lik ---> mange år siden nå) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Randy - A Man In Uniform Raised Fist - Dedication Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjekk ut Ram-Zet, konge band... Masse smakebiter på hjemmesiden dems, www.ram-zet.com her er linken til en av dem (I'm Not Dead) http://home.online.no/~k-fry/mp3/esc/Not_Dead.MP3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Se videoene på http://www.ram-zet.com under Special også. Knusebra band det der. Har sett dem live og det var en utrolig bra opplevelse. Norge er faktisk en av Europas største eksportør av metal, så det er ikke så rart det er mange her som liker disse genrene. Band som Satyricon og Dimmu Borgir spiller dusinvis av konserter på kontinentet, i sør-amerika og USA, men kanskje 1 konsert i året i Norge. Janteloven er ikke til å komme bort fra her til lands, og plateselskaper gir opp å promotere bandene sine i Norge. Endret 9. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 White Willow - The Crucible Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 The Influents - Last good bad idea Pinhead Gunpowder - Cabot Girl Pinhead Gunpowder - Kathleen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå