ratm Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hei jeg leste en melding her tidlegere hvor det var spørsmål om treig oppstart. Men jeg fikk ikke svar på spørsmålet mitt, prøver derfor igjen.. Har hørt at hvis: systemegenskaper/avansert/oppstart og gjennoppretting/tiden opperativsystemlisten skal vises står på 0 sekunder så går oppstarten raskere... Hos meg står den på 30 sekunder, er det trygt å sette denne på 0 sek? Hvis det, hvor gjør den ikke det default? På forhånd takk ratm Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 sett den på 0 hvis du bare har et OS og ikke er avhengig av å kunne velge noen andre fra listen. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Dette er du skikker på? Liker ikke å rote i systemegenskapene, men er hypp på å raskere oppstart. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 det betyr bare at den ikke henger i oppstartsmenyen i 30 sekunder... antar det er win2k eller Xp du kjører... (alternativt NT) er du ikke fornøyd, stiller du det bare tilbake igjen... Lenke til kommentar
©-Man Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Ingen fare å gjøre som sof sier. [ Denne Melding var redigert av: ©-Man på 2002-04-11 13:53 ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Det er ikke noe problem å stille ned idle-tiden til opstartsvelgeren til 0. Det eneste som skjer er at den starter automatisk standard-os'et... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå