slackerjack Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som vet om det er plass til disse sammen med Artic Cooling VGA Silencer? Noen som har prøvd med noen lignende ramkjølere? Tenkte jeg skulle få kjølt ned 9800pro kortet mitt litt og klokka enda litt lengre + flashe til xt bios... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Lurer faktisk på det samme Lenke til kommentar
moray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sannsynligvis ikke.. Måtte fjerne mine Ramkjølere når jeg satte på en sånn en.. Var ingen mulighet for å få plass.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er ikke mer enn maks 4-5 mm. mellom kort og kjøler, så det tror jeg ikke går. Mulig disse kan passe, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Forresten... Søkefunksjonen er en fin båt... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) jeg skal feste disse ramsinkene i kveld og jeg har en vga silencer rev 2 liggende som jeg skal prøve å feste på etterpå, hvis det ikke går så får jeg finne på noe annet, men jeg tror det kanskje skal gå, om ikke så er det kun et par mm det er snakk om, og det går alltids ann å fikse med noe slipeutstyr edit, mine revoltec ramsinks er i kobber Endret 27. mai 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) [quote]*kremt* Lite vits i å komme med ting som allerede har blitt sagt i tråden... [/quote] selvmordsforsøk i verksatt Endret 4. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 en annen sa til meg at http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RSIISKC]disse[/url] hadde plass under vga silencer... *kremt* Lite vits i å komme med ting som allerede har blitt sagt i tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå