Bose Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Min drømm er å få meg et ligg med ei fin kjerring Få meg en EVO7 Familie Jobb Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Å være "gud" må være fascinerende, altså å ha makt over alt, og kunne more seg med alle de som står under deg Jeg tror ikke det å være Gud vil være så gøy. Tenk hvor mange bønner som tikker inn hver dag, og du ikke kan besvare alle - og hvor dårlig samvittighet du får. Hvilken samvittighet? Ærlig talt, jeg sa ikke noe om bønner, bare litt god gmmel "Heathen Smiting" når jeg finer en grei grunn til det... Jeg sa ikke at jeg ville være en GOD gud Lenke til kommentar
tritran Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 tja... ha en fantastisk kone og 2-3 barn... ikke slite med noen økonomiske problemer.. leve i fred uten frykt... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Min største drøm er å gå på ski over Grønland. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) åhejdå Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 1. at sommeren blir bra 2. å bli ferdig med dette f*ckings KHV prosjektet som jeg holder på med nå, og som skal være ferdig i morgen (eller i dag egentlig), og at det blir bra aah, deilig å få det ut Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jobb Dame Bil Dame Moped LCD-skjerm Dame Bedre Kamera X800XT Ryddigrom Dame Gode karakterer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg vil bli gud, altså, det er jo drømmer her, så hvorfor ikke sikte høyt. Å være "gud" må være fascinerende, altså å ha makt over alt, og kunne more seg med alle de som står under deg Egentlig bare makt i obskjøne mengder, så mye som mulig det er mye stress å være gud .. det er bare slit og slit .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå