Gå til innhold

Hva er din store drøm?

kaiern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drømmen min er å ha jobben til Hugh Hefner... Eller kanskje Ron Jeremy

... Ellers har jo astronaut alltid vært drømmeyrke.

Den villeste drømmen er vel å bli nyhetsoppleser for NRK eller TV2, og i slutten av sendingen si: og forresten, det er offisielt: Tranze er drittmusikk.. Og nå, Davy med sporten!

Lenke til kommentar

Min store drøm er å få møte Vanessa Carlton. Jeg hadde sikkert besvimt og greier, men det hadde vært verdt det. :D

Min andre store drøm er å bli profesjonell aerobictrener. :D

Ordet er DRØM:... Never gonna happen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Min store drøm er å få møte Vanessa Carlton. Jeg hadde sikkert besvimt og greier, men det hadde vært verdt det. :D

Min andre store drøm er å bli profesjonell aerobictrener. :D

Ordet er DRØM:... Never gonna happen :thumbdown:

Jeg kommer å trener hos deg! :w00t:

Lenke til kommentar
Å være "gud" må være fascinerende, altså å ha makt over alt, og kunne more seg med alle de som står under deg :D

Jeg tror ikke det å være Gud vil være så gøy. Tenk hvor mange bønner som tikker inn hver dag, og du ikke kan besvare alle - og hvor dårlig samvittighet du får. :(

Lenke til kommentar

være almektig (men ikke gud selvsagt) høres jo genialt ut. Samma gjelder flyving (uten hjelpemidler). Hvis jeg skal sikte litt lavere, så må det bli en jobb der jeg kan teste ut nye spill og hw (vet det høres litt søkt ut), drømmedama og egen øy :D

Lenke til kommentar

Jeg vil kunne lage skikkelig god te, som må komme ut av tommelen.

Og klare å få luft på ca -200grader ut av pekefingre, og bytta vomma/magen mot en del kondis og fin kropp. :D

EDIT

Min drøm må vell være å ha ubegrenset med spenn.. Men mye penger kan du kjøpe deg det du ønsker til en hver tid..

Det skal jeg love deg ville blitt KJEDELIG i lengden..

:yes:

Si at du har myw penger isteden for.. :wee: Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Drømmen min er å få nok penger til å lage de filmene jeg ønsker (lavbudsjett) for resten av livet. Mange. Jeg gir bort halvparten av pengene til fattige barn i Afrika, lager film halve livet, og finner på noe annet den andre halvdelen (vi snakke rom 60-70 år her). F.eks. skrive en bok. Eller bøker. :p

Og så skal jeg bygge verdens feteste hus. (Labyrinter, katakomber, strand, hemmelige korridorer, bevegelige steinvegger som snurrer, filmbibliotek, osv. - et sted man kan gå seg vill i, så er det bra.)

Og så skal jeg få barn og stifte familie. Og så skal jeg reise mer enn alle andre.

Edit: Jeg har dessuten intet behov for å vinne priser. En Oscarstatuett er mer en fornærmelse enn et kvalitetssymbol.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Den villeste drømmen er vel å bli nyhetsoppleser for NRK eller TV2, og i slutten av sendingen si: og forresten, det er offisielt: Tranze er drittmusikk.. Og nå, Davy med sporten!

Amen!

være usynlig eller å kunne se ut hvordan man ville og skifte kjønn helt uten videre hadde jo også vært litt kult da :p

Forresten, jeg hadde nok også likt å være en berømt film-regisør

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...