Dr.X Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvem ønsker seg en volvo !? Siste jeg hadde kjøpt, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ha sex med 4 jenter samtidig Det samme som de fleste sier. Gjennsidig kjærlighet, barn, jobb som en liker, penger osv. Dagdrømmer: -Hmm.... kanskje det jeg sa først. -Oppleve verden -få fly sertfikat og et akrobatfly -Dykke litt på eksotiske steder... har sertfikatet alt. -Fly sån vinge sak som en henger under, hva nå en det heter. -redde verden, som sakt før av andre her. Kan holde med Norge også da. -Finne en Stargate, slik at jeg kunne utforska planeter slik som de gjør i seien -Fått meg et romskip som jeg kunne utforska universet med, et med Hyperdrive. -En tidsmaskin, slik at jeg kunne levd litt i viking tia, eller romer tia. -Finne opp en klonemaskin som jeg kunne klona sexslaver med -Finni et paralell univers som det fantes magi i, slik at jeg kunne levd i et sikkelig fantasy univers når jeg ville. -Kunnet hoppe inn i bøker og filmer og virkelig vert de personene i dem. -Finne opp en maskin like bra som de Matrix greine, skulle blitt en fet spille maskin ++++ Fred på jor og alle skal ha det happy. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Drømmedame, ingen barn, fet bil og fet sykkel og hus, nice hjemmekino, eget basseng, snøscooter, 4 hjuling, og masse penger i banken. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvem ønsker seg en volvo !? Siste jeg hadde kjøpt, det er helt sikkert. Har'u'kke ånkli Volvo, har'u'kke ånkli familie! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Drømmedame, ingen barn, fet bil og fet sykkel og hus, nice hjemmekino, eget basseng, snøscooter, 4 hjuling, og masse penger i banken. [mobbemodus]haha jeg har hjemmekino med prosjektor og 5.1[/mobbemodus] Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Btw: Iperik, hadde lady'n hat ducatti 998, og jeg med en kawa zx-6r hade jeg følt meg snytt. S.N.Y.T.T hehe, vel iogmed det blir jeg som kjøper de skal man nok kunne bytte litt på. Saken er at jeg brenner så sykt for en ninja at alt annet blir uinteressant! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tja, jeg vet egentlig ikke jeg. Oppleve nirvana eller noe. Oppleve at alt er perkfekt, ,men sånn ellers: -Super pc -stor hus med kino og lan hall som er dobbelt så stor som viking skipet -drømme dama Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 ##få gjensidig kjærlighet (ånei det glemte jeg, hun har jeg allerede møtt )## ##møte jonathan davis (koRn`s vokalist)## ##cola rusbrus## ##moped (pw! eller scoopy)## ##drepe (eller i hvertfall mishandle stygt) en lærer som har et stygt øye til meg på skolen## Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kunne leve av å stå på ski fulltid. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har egentlig alt jeg drømmer om.... 1.Beste jenta! 2.beste jobben 3.alt av hardware 4.fin helse 5.fint sted å bo 6.nok av venner Kunne vell hatt et par mill, men ikke så viktig Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Verte verdens beste gitarist, lære å synge reint, få ein fin familie og få flyserfittekat! Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Bli film regissør.. Hadde vært livet det.. ... men urealistisk... digg dame og man er reddet... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 bli ilag me drømmedama (som går i klassen min) Få et par milliarder så slipper man å jobbe En av de MV Augustaene hadde ikke vært dumt Nissan Skyline Bli marinejeger ja det var vel alt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hus,kone,barn,min egen mini cooper s med 300hk, koeningsegg ccr,tjene masse penger,ha en fet it-jobb og ha en bra helse! Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Bra jobb (som man trives i) - fin dame - Stort Hus - En hytte ved Sjøen og en i et alpintanlegg, hva mer trenger man ? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 At lærerne går ut i streik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 En jobb jeg stortrives i ( og som betaler sinnsykt godt Kan likegod ha et eget firma eller noe), en snill, pen mann som jeg elsker kjempehøyt og som elsker meg like høyt.. Vil bli rik når jeg blir stor, men det vil egentlig de fleste da.. Sånn akkurat nå drømmer jeg om egen pc da Også litt og bil, men det er fortsatt et år til jeg får lappen.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nissan Skyline Da håper jeg du er klar til å flytte ut av landet, for du får den ikke registrert her hjemme... Hvis det er en R34 du vil ha da... For høyt utslipp Lenke til kommentar
tøs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Min drøm må vell være å ha ubegrenset med spenn.. Men mye penger kan du kjøpe deg det du ønsker til en hver tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå