Gå til innhold

Matrix 19" LCD

Same-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JensPetrus: hvis noen legger ut en tråd på et forum og ber om meningene til folket der så er det nøyaktig det vedkommende får. Det er sånn fora fungerer...

Tenk litt på innsynsvinkel: 0 grader er gelt på den ene siden. Da er 90 grader rett foran. Tror du virkelig at innsynsvinklen er 85 av 180 grader da? Det er selvfølgelig 85 grade hver vei de mener. Men til den prisen kan jeg mer eller mindre garantere at dette ikke stemmer i praksis.

Det finnes sikkert de som er fornøyd med skjermen, men så finnes det fortsatt folk som sitter på 15" CRT og er fornøyd. Folk har ulike krav, og vi prøver å påpeke at denne skjermen ikke nødvendig vis er så veldig bra selv om noen andre "ikke vet bedre" ;)

Lenke til kommentar

Man kan ikke si at den er dårlig bare ut i fra prisen som dere gjør heller! Er godt mulig at det brukes samme panel i denne som i langt dyrere skjermer. Hvis jeg kjøper meg denne, blir noe det første jeg gjør å åpne skjermen og se hvem som har produsert panelet.

Poenget er at denne skjermen er den første 19" under 4000 kr noen gang! Den er sikkert like god som den Medion skjermen som dere nettopp testet som selges hos Komplett til 5000 kr.

Lenke til kommentar

Den er nok ikke av de beste nei! Men for de som ikke har råd til mer kan den være ett godt kjøp.. ser at den koster andre steder fra 5500 til 6000 kr. Den er nok ikke av de dårligste heller, da hadde de aldri kostet på DVI tilkobling på den.

I de fleste tilfeller får man hva man betaler for men ikke alltid. F eks selger de deler til min BMW på Biltema som er akkurat de samme delene som hos BMW. F eks fordelerlokk som koster 1600 kr. Er akkurat samme orginaldelen fra Bosch hos Biltema bare at den koster 400 kr (men de har skrapt bort Bosch merket :D ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...