crapgame Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Porto ble fortjent mestere i kveld etter å ha slått Monaco 0-3. Gratulerer så mye til dem Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Synes da Monaco skulle ha vunnet jeg da men Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 For første gang så jeg ikke på CL-finalen. Men fikk med meg at Porto vant forjent. Hadde egentlig håpet på Real Madrid i finalen, alltid kjekt å se på "Los Galacticos" leke seg med lærkulen. dacourt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hadde egentlig håpet på Real Madrid i finalen, alltid kjekt å se på "Los Galacticos" leke seg med lærkulen. Du vet at det er VALENCIA ( ) som knuser all motstand i Europa for tiden, right..? Seriegull, UEFA-cup vinnere.... Tja, mer er det ikke nødvendig å si om den saken. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Typisk at man må jobbe akkurat da finalen går.. men fikk det med meg på vg.nett live.. egentlig det samme hvem som vant, holder ikke med noen av lagene men hadde vært stas og sitte på en pub med ett par halvlitere og sett fordet.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes det er kjipt at så dårlige lag som er med i finalen, jeg vil se stjerner Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes det er kjipt at så dårlige lag som er med i finalen, jeg vil se stjerner De kan jo ikke være dårlige, de kom jo til finalen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes det er kjipt at så dårlige lag som er med i finalen, jeg vil se stjerner De kan jo ikke være dårlige, de kom jo til finalen Neida, men merk kursiven Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du vet at det er VALENCIA ( ) som knuser all motstand i Europa for tiden, right..? Og hvilken vakker klubb er det som henter Valencias trener til England...? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Elyas: Så den, men alike vel kan vel ikke kalle dem dårlige heller Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Elyas: Så den, men alike vel kan vel ikke kalle dem dårlige heller Neida, de er gode, men det er gøyere med f.eks Juventus - Real Madrid Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Synes det var flott at ikke Real var i finalen. Unner dem ikkeno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå