Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 ØH!!!!!!!!!!!!!!!!! Har enheim 1048 og det er den stilleste pumpa jeg noen gang har hørt!!! Kjøp en AC EVO radiator har sett på den men siden jeg har 2 psu og skal ha den brakketten har ejg bare plass til den som støtter 1x 120mm vifte kjenne en som har eheim 1046 den bråka ikkje i det heile tatt det er bra.. det er derfor jeg kjøper det.. den prosessorvifta jeg har nå går fra 21-52 desibel.. det er sykt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) kom til å tenke på noe. hva gjør jeg med turtals kontakten på hk? må jeg kjøpe en slik jeg skal kjøpe denne vanblokken og ser at den feste bøyle er beregnet får k7 hk. jeg har k8. hvor får jeg kjøpt en annen slik feste bøyle? Endret 28. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er det NØDVENDING med relekit til vannkjøling? er litt noob når det gjelder dette temaet! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hvis man glemmer å skru på vankjølinga så sliter man litt da.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvis man glemmer å skru på vankjølinga så sliter man litt da.. Pleier folket å slå av vannpumpa når dataen er slått av? Pumpa mi går hele tia den... Er det dumt av meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå