quack Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hoi. Går det an å endre størrelsen på en gruppe bilder samtidig i Photoshop? Kjedelig å endre størrelsen på noen hundre bilder en for en. Skal legge fotoalbum på nett.. Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du lager en ny prosedyre. Eng eller norsk versjon? Lenke til kommentar
quack Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Engelsk! Jeg ekke så stø i photoshop. Hva er prosedyre? Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du kan kanskje prøve på dette? 1:New Action 2:Trykk på record 3:Gjør det du ønsker å gjøre, så stopp record Da kan du bruke denne actionen til den jobben. Skjønner du ikke hva jeg mener søk på Google på for eksempel ” make actions in photoshop” Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Feilpostet, flyttes til "Bilderedigering". Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nå sitter ikke jeg forran en PC med PS, men etter at du har gjort som N_M_V sier, kan du velge file->automate og så noe batch alternativ (du ser det nok)... Nå skal du kunne velge denne "nye actionen" du laget i sted og fortelle photoshop at denne action skal brukes på de bildene som du velger (slik at du slipper å utføre den nye actionen din på hver av de 100 bildene dine hver for seg.... Photoshop fikser biffen!!) Om jeg forklarer alt for dårlig, finnes det flere tutorials ute på nettet som forklarer hvordan dette funker.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Link til post. (dette tas forøvrig opp nesten en gang i uken her, må da være mulig å søke litt. ) Lenke til kommentar
quack Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Link til post. (dette tas forøvrig opp nesten en gang i uken her, må da være mulig å søke litt. ) Neste gang skal jeg søke først tnx btw Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 I Photoshop Elements er dette enkelt å finne. Klikk på File -> Batch Prosessing, så er du der. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 http://www.imageresizer.com/ Bruker denne jeg, gratis og enkelt Lenke til kommentar
quack Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 http://www.imageresizer.com/ Bruker denne jeg, gratis og enkelt Akkurat hva jeg trengte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå