Gå til innhold

Lang passkø

Anbefalte innlegg

Jess, jeg tenkte jeg skulle gjøre min plikt som forumbruker å rapportere hvordan dagen min har vært hvis den har vært spesielt gøy eller kjedelig.

Jeg har vært og hentet pass idag, passkøen var lengre enn køen på McDonalds. Siden det kanskje skulle bli streikpå passkonterene ventet jeg for sikkerhetsskyld til siste dagen med å hente passet.

Jess, jeg satt 4 1/2 time på passkontoret idag, når det var min tur fant jeg ut jeg hadde glemt bankkortet men det trengte jeg heldigvis ikke

Jess, koselig dag altså, veldig fint vær også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, ja kan være greit å få ordnet med nytt pass nå i disse dager.. noen som vet hvor mye det koster?

barn under 16år: 400kr

voksende over 16år: 500kr

eg har akkurat skaffet meg pass, fordi eg og klassen min skal til England om ei veke... skal kansje se etter billige ATI X800 :dribble:

Lenke til kommentar
Hmm, ja kan være greit å få ordnet med nytt pass nå i disse dager.. noen som vet hvor mye det koster?

eg har akkurat skaffet meg pass, fordi eg og klassen min skal til England om ei veke... skal kansje se etter billige ATI X800 :dribble:

betalte da 740 kr jeg i November, så det må være det fortsatt

Lenke til kommentar

1 juni stiger passprisene til kr 750,- for voksne... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...