protone Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja da var det dette med kjøp av kompnenter til maskinen, jeg skal kjøpe en ny hardisk og jeg lurte på om jeg må ha ny psu også . Innmaten er som følger: 2.8gh-ht. 512mb-ram 9800radeonpro(klokket litt ) dvd/rw cd stasjon. 250watt psu. Takker veldig for svar. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 tror ikke det er et must enda men du kan jo kjøpe så har du jo hvis du f.eks skal bytte pc en gang.... Lenke til kommentar
protone Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 ok takker for et slikt kjeppt svar. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tipper at du kanskje må ha ny PSU, men du kan jo kjøpe den harddisken først også se om det er stabilt Lenke til kommentar
protone Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Tipper at du kanskje må ha ny PSU, men du kan jo kjøpe den harddisken først også se om det er stabilt ok skal prøve det. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tipper at du kanskje må ha ny PSU, men du kan jo kjøpe den harddisken først også se om det er stabilt ok skal prøve det. Pc'n kjører vel greit den hdd'n, men gjør som han ovenfor sa "sjekk om hdd'n blir ustabil først". Men for all del ikke kjøp q-tec hvis du skal ha ny PSU!!! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 kjøp MIST eller Fortron/Source de er veldig gode også bråker de ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå