sim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har dette skjemaet Kommentar: <form name=\"kommentar\" action=\"addcomment.php\" method=\"post\"> <input type=\"hidden\" name=\"art\" value=\"$art\"> <div><textarea name=\"kommentar\" rows=\"5\" cols=\"40\"></textarea></div> <div><input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Post kommentar\"> <a href=\"index.php?s=nyheter&art=$art\">Avbryt</a></div> </form> I addcomment.php har jeg kun satt inn dette for å teste: $art = $_POST['art']; $kommentar = $_POST['kommentar']; echo $art . $kommentar; Denne skriver kun ut $art. Noen som ser feilen ? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg klarer ikke å se at det ikke skal virke... Men hva gjør alle backslashene der? Mvh Primaxx Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Det kommer av at jeg bruker echo til å skrive ut skjemaet. Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fjernet backslashene og fikk denne outputen etter å ha testet koden: $artDette er en kommentar Funket mao her... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En liten sjekk om $kommentar er satt: if (!isset($kommentar)) { echo "Kommentaren er ikke satt"; } else { echo $art . $kommentar; } Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Begynner å lure på om jeg har misforstått her? Du mener at du ikke får skrevet ut $kommentar, ikke sant? Du mener ikke at problemet er at den skriver $art (bokstavelig talt)? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 DEssuten kan du ta bort punktum . mellom de to variablene Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ok, takk for forslag. Plutselig virket det bare, forstår egentlig ingenting. Jeg mente at kun dataene som lå i variabelen $art ble skrevet ut, ja. Punktummet er long gone . Nå fungerer det iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå