Jokko88 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vet dere om det kommer en etterfølger til morrowind? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 noen fakta, utalelser fra Bethesda? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sikkert bare å sjekke sjekke det.. Jeg har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har ikke hørt noe om det men hvis det skulle komme en etterfølger, som jeg håper, syns jeg de burde ta meg lan/online game sånn at man kan spille mot andre karakterer...... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Det gikk et rykte om at The Elder Scrolls IV skulle være på Sumurset Isle hvor High Elv-ene har sitt hjemsted. Dette er et sommerparadis som jeg gleder meg til å utforske Endret 27. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) CobraM skrev: Det gikk et rykte om at The Elder Scrolls IV skulle være på Sumurset Isle hvor High Elv-ene har sitt hjemsted. Dette er et sommerparadis som jeg gleder meg til å utforske jeg hørte også dette men jeg håper det vil være i elsweyr Månesukker HURRA dessuten er high elves en rase som ligner på tanta mi! Høy, gul hud av røyking og skikkelig sær! Endret 28. mai 2004 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Det er i high rock de må laga 4ern vettu, orcer og norder. High elves suger, det ville ha verdt dumt å laga firrern i sumurset isle. Endret 28. mai 2004 av ZlummGlumm Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Var noe snakk om at det skulle være på Summerset Island og spillet skulle komme om 5-7år.Litt lenge til,men det er jo bare rykter Lenke til kommentar
njøs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 CobraM skrev: Det gikk et rykte om at The Elder Scrolls IV skulle være på Sumurset Isle hvor High Elv-ene har sitt hjemsted. Dette er et sommerparadis som jeg gleder meg til å utforske Har hørt no om at det vil foregå i Argonia, gjett hvem sitt hjemland! Tror ikke Bethesda har røpt stort, det meste er bare rykter. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tenker nok Bethesda gjør som de aller fleste nå til dags... MMORPG. Hadde vært tøft med en MMORGP med utgangspunkt i hele The Elder Scroll universet. (Kartet til CobraM) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her er det eneste jeg funnet av info om en oppfølger: Might be called Oblivion. Might take place on Summerset Isle. Is at least several years away. Will probably be a much different game than Chapters 2 or 3. Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Gromle skrev: Her er det eneste jeg funnet av info om en oppfølger: Might be called Oblivion. Might take place on Summerset Isle. Is at least several years away. Will probably be a much different game than Chapters 2 or 3. Jepp, dette er i all hovedsak hva de ryktene går ut på, men i tillegg så nevner de Cyrodiil som en eventuell handlingsplass, rett og slett pga. alt snakket om Uriel Septim og hans sykdom, samt hans påstått falske avkom. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Shicca skrev: Tenker nok Bethesda gjør som de aller fleste nå til dags... MMORPG. Hadde vært tøft med en MMORGP med utgangspunkt i hele The Elder Scroll universet. (Kartet til CobraM) Jeg har lest et intervju med "the-man" ("big boss of Bethesda") hvor han sa at Elder Scrolls aldri kom til å bli multy player. Men jeg synes det er greit jeg, liker single player spill. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ser nok ut som det blir laget en oppfølger ja. Bethesda Softworks leter etter folk! Og jeg siterer fra stilling ledig annonsen deres: Sitat Candidate should have:Excellent fine art skills (sketch work and/or 3D concept work). Excellent modeling and texturing skills. Experience with 3D Studio Max and Photoshop. Bachelor's Degree in Fine Arts, Graphic Arts, or 3D Design a plus. Knowledge of Role Playing games and The Elder Scrolls a plus. Game industry experience a plus. Altså det dreier seg om et vaskeekte 3d spill, ikke no Nokia Gametull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå