Villmink Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Finnes det noe nyere eller bedre enn F1 challenge 99-02 med season 03 mod? Det er veldig bra men jeg begynner å bli litt lei. Hadde vært moro om det fantes noen med årets biler og baner. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror du må leve med det spillet en stund til. Hva jeg vet har det ikke kommet noe nyere F1-spill. Lenke til kommentar
bobaffe Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Mulig det finnes noen nyere, men etter hva jeg klarte å finne ut finnes det ingen bedre. Kommer vel et nytt fra EA i høst eller noe. Se E3-listene. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Nei det kommer ikke F1 spill til pc på 2 år. Grunnen er at Sony(tror det er Sony) eier lisensen til å lage F1 spill. Dette er .......fælt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 F1 Challenge 99-02 er det nyeste på en stund, ja. En liten stund siden jeg fulgte med på mods til dette spillet, men ser ikke helt bort fra at det kan dukke opp en 2004-mod. Jeg krysser fingrene (selv om 2003-sesongen var en god del mer interessant enn denne). At det kommer lisensierte F1-spill til PS2 er ikke noe nytt, det har kommet "side om side" med EA's F1-spill før. Om jeg har forstått det riktig valgte EA selv å ikke fornye lisensen fordi den var veldig dyr i forhold til markedet for en F1-simulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå