Prosessoren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Har en side med ulike linker til ulike firmaer på. Det jeg kunne tenke meg er at når jeg fører musen over en av linkene link, kommer det opp et bilde av for.eks firmalogoen til det firmaet, et annet sted på siden min, og bildet forsvinner igjen når musen taes vekk fra linken. Hvordan gjør jeg dette i dreamweaver ? (har ikke så stor innsikt i javascript osv, så klarer ikke å lage noe sånnt selv) Endret 26. mai 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 "And behing door number two, the answer is revealed." Søkefunksjonen er en fin båt. Dette ble tatt opp for maks 3 dager siden Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 cant fint it though Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Insert -> Interactive Images -> Image Rollover Uansett bør denne metoden brukes... Ikkje alle som har JavaScript på; http://www.pixy.cz/blogg/clanky/cssnopreloadrollovers/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Igjen må jeg si at dette ikke er typen rollovers han er på utkikk over, kvikks. Edit: Altså som jeg også gjorde til et annet medlem i en annen tråd. Endret 27. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Kvikks: Var ikke det jeg var på jakt etter. Noen som kan fortelle meg hvor svaret på dette er postet før ? har søkt men har ikke funnet noe. Bilde skal ikke skifte, ved rollover. Men når det er rollover på linken (som er i tekst) så skal det komme opp et bilde av den firmalogoen ved siden av linkene. (men linkene skal fortsatt være der)... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Litt feil lesing ja; Dette løser dine problem; http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo.html Som er linket til før ja Endret 27. mai 2004 av kvikks Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du kan også bruke show/hide javascript på linken. da velger du bare om du skal skjule eller vise en div (layer i DW). Dette ligger under Behaviors (shift+F4) (DW MX 2004) Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvordan gjør jeg dette. ? Bruker forøvrig Shift + F3 i min versjon av Dreamsweaver. Men der jeg kan velge Shoe/hide layer, er dimmet ned, slik at jeg ikke kan velge den effekten ... Må jeg gjøre noe først ? Hvordan angir jeg hvor på siden jeg vil at de ulike bildene skal poppe opp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå