HWE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Har montert VGA Silencer på Powercolor 9800pro og kopla til ledningen fra Silencern til strømkontakten på skjermkortet. Vifta skal kunne kjøres på to forskjellige hastigheter, men hvis jeg bruker bryteren så slås vifta av istedenfor at hastigheten reduseres. Virker som jeg har on/off istedenfor high/low. Håper noen skjønner hva problemet er og kan hjelpe meg. Endret 27. mai 2004 av hwe Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 kanskje den er kobla til 5v Tenkte også det kunne skyldes for lite volt, men skjønner ikke hvordan isåfall. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 prøv og koble til en drev kontakt i stedefor eller bruk et multimeter og mål strøm mengden. vga kjølereren min går på 5v. GeForce ti 4800 Lenke til kommentar
HWE Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Takker for svar. Kan kople på viftestyring, men vil bare være sikker på at ikke det er feil på Silencern før jeg klipper av kontakten. Gir strømkontakten på pc9800pro 5V ? Andre som har opplevd det samme ? Endret 27. mai 2004 av hwe Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tvilar sterkt på at det skyldast at du får forlite vålt m mindre det er snakk om ein spennings regulator, trur nok heller at det skuldast at brytaren bryt kontakten.... men det kan og vere stømmen.... prøv vanleg drev eller floppy strøm kontakt ( er ikkje så farlig vist den går t pokker... er ikkje mange som bruker den no... ) My opinions, but I'm not a smart guy..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå