uberhunter Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva er det som skjer med patriotz serverne?? jeg har ikke klart å joine dem i dag... den får ikke kontakt med serveren! hverken på #1, #2 eller #3!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hva med å høre på kanalen dems? Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har også pleid å spilt på patriotz serverne(1.6). Alle er nede pga at de skal selges sa noen på irc(høres teit ut).. jaja Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan noen gi meg Patriotz server ip på steam om de har noen til 1.6? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hender i ny å ne de er litt borte. men funker som regel bra igjen dagen etter Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skjønner enda ikke hvorfor folk spiller 1.5/1.3 pga det har blitt porta til steam evt bruker gamle WON enda.. Er det faktisk bare fåtall av csnorge som satser på noe? Er ikke rart vi henger etter Svergie når vi splitter opp communityet.. Greit at de som gjør det spiller for fun.. Men om du virkelig er en clan så burde man satse kanskje litt bedre og ikke splitte communityet helt opp.. Se på Q3 for eks.. Communityet der er jo delt opp i flere mindre communityer. Trist å se CSnorge utvikle seg sånn Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 noen som vet om disse serverne kommer opp igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå