rykin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har ofte lest innlegg her inne hvor det refereres til NGT's bra linjer. Dette er jo bare tull, kobberlinjene som de ulike ISP'ene bruker er jo de samme. Man burde heller si "NGT's bra DSLAM'er" eller noe i den duren, det er nemlig her forskjelligen ligger Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er jo det som menes, men det er enklere å si "linje", og alle forstår deg likevel. Velkommen om bord! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En linje er ikke virkelig bra for meg før vi snakker 10mbit ++ Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En linje er ikke virkelig bra for meg før vi snakker 10mbit ++ HELT enig, det er da det blir fart på sakene Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En linje er ikke virkelig bra for meg før vi snakker 10mbit ++ HELT enig, det er da det blir fart på sakene jepp enig jeg også må, være minst 10 mbit for og være en bra linje. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har ei 10 googolplexbit linje hjemme, og ikke engang den tilfredstiller mine krav. Som en seriøs cs-spiller, er jeg avhengig av å ha det beste av det beste, siden jeg må kompensere for den dårlige spillmotoren CS er bygd på, samt min mangel på ferdigheter ved å skylde på linja, og "lag". Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Traff jeg målgruppen din, Lancelot? Den gangen jeg faktisk spilte CS, så vant vi mot dere Husker du mixen Afrogutta? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå