ArmenMinAU Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Morn Morn Har visst komt oppi trøbbel på IRC etter en liten feil jeg gjorde Og nå truer en fyr me å "ddose" meg Hva mener han med det? Så sier han at han skal ødelegge hele linja mi.... Hva skal jeg gjøre? Takker for svar på forhånd... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) http://staff.washington.edu/dittrich/misc/ddos/ , her er litt info http://grc.com/dos/winxp.htm Endret 26. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har selv fått et tonn med slike trusler. Har bare ledd av de, og har aldri merka noe til de. Tipper de fleste som kommer med slike trusler bare er wannabe 1337-h4x0r5 som tøffer seg med å bruke ord som Linux og DDoS. (Rart hvordan de fleste jeg har vært borti alltid nevner linux). "Bare pass deg, ellers så bruker jeg linux til å ddos-e deg!" Ellers kan du jo si at du logger samtalen/chatten og kan sende den inn til ISP-en hans hvis han prøver seg på noe. (Husk å få med timestamp og IP/Host-adressa hans.) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Er d mulig å gjøre dette hvis jeg ikke bruker Windows? For jeg bruker nemlig BeOS Endret 27. mai 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er d mulig å gjøre dette hvis jeg ikke bruker Windows? For jeg bruker nemlig BeOS Mulig er det vel uansett OS. Men han må jo ha IP'en din da i utgangspunktet, for å komme noen "vei". Ellers er det bare å gjøre som sedsberg skriver over. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Fikk tak i hosten hans, men hvordan får jeg tak i ip'n? Og hva mener dere med timestamp?.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå