Gå til innhold

Kjøpe Samsung e715 fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Forelsket meg nesten litt i Samsung e700 da jeg prøvde den hos en kamerat, og vurderer sterkt å kjøpe den, men så kom jeg over at de selger e715 i utlandet, og så lurte jeg kanskje på å bestille den derifra i stedet? Noen som veit sånn ca det vil koste å få tak i en Samsung e715 fra USA eller England eller no med frakt og alt det der...? :wow:

(Vil prøve noe annet enn Sony Ericsson... :thumbup: )

Mvh.

Alderon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva det vil koste men du burde undersøke priser på utendlanske web butikker. En ting du må huske på er at siden den helt sikkert kommer på over 200kr så blir det toll på den. Med mindre du får butikken til å sende den til deg som en gave da, tror det er noe ttrixy man kan gjøre der men det ekke sikkert du finner en nettbutikk som går med på dette..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mine 2 e715 fra usa for ca 2800 kr pr.stk..

De kjøpte jeg på ebay og det var ingen problemer i det hele tatt..

Telefonen vil virke her i norge med e715 firmwaren da den bruker 900 delen av GSM nettet her. E715 fw = GSM 900/1900 of E710 fw = GSM 900/1800.. Eneste som kan være litt dumt er at hvis det ikke eksisterer et 900 nett akkurat der du er vil den ikke kunne gå over til 1800 delen..

Men dette kan lett fikses ved å flashe telefonen til å bruke E710 firmwaren.. Dette gjøres ved å kjøpe en kabel til 150 kr på ebay..

Jeg er isåfall STORfornøyd med mine to telefoner!!!

Få selgeren til å merke den som "Phone for repair", da vil den gå rett igjennom tollen! De kan jo ikke begynne å åpne pakken og skru på telefonen for å sjekke om den funker eller ikke..

Jeg gjorde det på begge mine pakker og de kom etter 3 dager fra usa..

:)

Endret av C|pher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...