FuglFøniks Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Se Topic. Hvilket bør jeg velge? Så ukens tilbud til Mpx.no denne uken, et Albatron PX865PE PRO, er dette no tess? Han er en CS gamer som ikke akkurat er så kravstor, men skal jo helst holde litt da... Jo billigere jo bedre, men er det stor ytelsesforskjell, gjør det ikke noe om hele budsjettet går da... Hva tror dere? EDIT: Ser at den har fått gode kritikker mange steder på Internett. Hele meningen er at dette skal lønne seg, hvilket det nesten uansett gjør (han bytter fra HP PC HK... Endret 26. mai 2004 av pain Lenke til kommentar
Same- Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Jeg hadde valgt Abit IC7 Endret 26. mai 2004 av Same- Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg hadde valgt Abit IC7 Ikke dumt kort, men er det verst prisforskjellen? Dessuten blir prisen på den der (de har den dessuten ikke på techline.no) på rundt 1.2k m/ frakt, det er for mye. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 abit ic7-g/ic7 er helt klart det beste valget her. masse funksjoner, fjellstabilt og knallsolid. har hatt er selv. solgte pga bytte til amd Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Denne er også ganske bra, spesielt til overklokking. Jeg har den selv Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Abit AI7 blir det nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå