jegerenfisk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg hadde nettop tatt ut poweren min for å teste den i en annen pc. Deretter satt jeg den tilbake til den pcen den stod i først. Da jeg startet pcen ville ikke windows starte. Under lastingen av Xp kommer det opp en feilmelding (blåskjerm) som forsvinner etter 1 sekund. Deretter rebooter pcen.... Etter dette prøvde jeg å sette i Xp cden for å installere Xp på nytt. Et lite stykke inn i "for-intallasjonen" (windows kopierer filer) kommer det opp en feilmelding når den laster kjernefeilsøkings-dll: Filen setupdd.sys kan ikke lastes inn Feilkoden er 4. Jeg har prøvd 2 forskjellige xp cder... Hjelp! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Dette kan løse problemet ditt. http://support.microsoft.com/?kbid=330181 Jeg håper for din skyld at du bruker jordingslenke når du skrur inni kabinettet. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ok. jeg får prøve det.... takk for hjelpen -jegerenfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå