dasspapir Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg bruker win2000 med en del nettverksstasjoner mot en server. Problemet er at disse etter en tid blir utiljengelige, jeg får opp meldingen: "An error occurred while reconnecting H: to serverhjem Microsoft Windows Network: The local device name is already in use. This connection has not been restored." Maskinen har begynt å oppføre seg slik i det siste og andre maskiner i nettverket har ikke dette problemet. Hvis jeg pinger serveren så funker de igjen. Og hvis jeg blar opp den delte resursen gjennom Mine nettverkssteder, så virker den også. Men dette varer bare en stund. Noen som har noe peil på hva dette kan være? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Bytt stasjons bokstaven du har valgt... ta x: eller no sånt Lenke til kommentar
dasspapir Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Har mange bokstaver. Og samtlige til serveren kobler fra. De tilkoblingene jeg har til andre maskiner kobler ikke fra. Og som sagt gjelder det bare min maskin. Det er flere maskiner med de samme tilkoblingene og de samme bokstavene på nettverket. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 de bokstavene har null betydning på nettverket.. Det er kun lokalt dem har noe hensikt Hvis du bruker H: til en cd rom kan du ikke lage H: til en nettverkstasjon samtidig Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 dette er også registrert som en bug i windows2000. legg inn SP2 og SP2SRP1. Lenke til kommentar
dasspapir Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har lagt inn både SP2 og SP2SRP1, men det fiksa ikke problemet mitt. Noen som har noen fler forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå