Gå til innhold

Sony Ericsson T630 eller Nokia 5140. hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er fordeler og ulemper med disse 2?

Syntes begge 2 er ganske like i pris og alt annet.

Noen erfaringer?

Takker for alle svar :D

T630 er best på skjerm, bluetooth, vekt og størrelse.

5140 er best på kamera, hvor mye den tåler, PTT (som jeg tviler på funker i norge noensinne). Tror også 5140 har mer minne enn T630, men er ikke sikker på dette. 5140 har en rekke funksjoner som T630 ikke har, bl.a. lommelykt, kaloriteller, termometer og andre greier som for veldig mange er helt unyttig.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hva er fordeler og ulemper med disse 2?

Syntes begge 2 er ganske like i pris og alt annet.

Noen erfaringer?

Takker for alle svar :D

T630 er best på skjerm, bluetooth, vekt og størrelse.

5140 er best på kamera, hvor mye den tåler, PTT (som jeg tviler på funker i norge noensinne). Tror også 5140 har mer minne enn T630, men er ikke sikker på dette. 5140 har en rekke funksjoner som T630 ikke har, bl.a. lommelykt, kaloriteller, termometer og andre greier som for veldig mange er helt unyttig.

Hva mener du med PTT ?? :hmm:

Lenke til kommentar

Her er ei samanlikning av telefonane, reint funksjonsmessig: samanlikning. Om design og kvalitetsfølelse har ein del å seie, oppmodar eg deg til å ta ein tur innom ein elektrobutikk og sjå og halde begge telefonane, evt. prøve dei i butikken eller med nokon som har dei. Nokia-telefonen er meir en "sports-telefon" enn kva Sony Ericssonen er. Nokian er designa for aktive personar, som anten brukar telefonen mykje på jobb, eller ofte går tur i skog og mark og har mobiltelefonen med. Medan Sony Ericssonen er ein litt meir business-orientert mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...