kaiern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som vet hvilken sang som Iron Maiden spiller først på Rock In Rio konserten? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 1-Intro 2-The Wicker Man Sikkert The Wicker Man du er ute etter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 1-Intro2-The Wicker Man Sikkert The Wicker Man du er ute etter. Takker Var The Wicker Man jeg skulle ha ja Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Hvilket album er den på forresten? EDIT: Fannt det ut:) Endret 26. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 selv om du fant det ut skriver jeg det her: brave new world Lenke til kommentar
Svin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Var The Wicker Man jeg skulle ha ja Hmm. Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før du ble født er det du helst bør trakte etter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Var The Wicker Man jeg skulle ha ja Hmm. Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før du ble født er det du helst bør trakte etter Ja, vet Det meste av bra musikk ble vel utgitt før jeg ble født Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det meste av bra musikk ble vel utgitt før jeg ble født Det aller meste av musikk i det hele tatt, kanskje? Men: Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før duble født er det du helst bør trakte etter Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Var The Wicker Man jeg skulle ha ja Hmm. Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før du ble født er det du helst bør trakte etter Ja, vet Det meste av bra musikk ble vel utgitt før jeg ble født Er du ute etter litt klassisk Maiden så ville jeg anbefalt tre album fra deres såkalte "Golden Years". De tre følgende er: "Number of the Beast"(1982), "Piece of Mind"(1983) og Powerslave(1984). Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Skal sjekke det ut Hisoka Takker for tipset Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Av en eller annen grunn tror jeg du vil like Seventh son of a seventh son plata Jeg husker faktisk at plata kom ut, og var den gang litt skuffa over at det var så "mye" synth på den Ikke hverdagskost for et anti-glam heavy metal band i 87. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 TAAB: Har faktisk den plata, og vet du hva? Jeg digger den Hvordan kunne du vite at jeg likte den? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du poster jo en del her. Man danner seg etterhvert et bilde av hva slags musikk smak andre har Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 TAAB: Har faktisk den plata, og vet du hva? Jeg digger den Hvordan kunne du vite at jeg likte den? Jeg tror du liker denne platen fordi det er maidens mest kommersielle de har laget. Mange av sangene på platen ble komersielle hits som feks "Can I play with madness" og "The Evil that men do". Det jeg mener er at ikke bare hardcore maidenfans likte denne plata, men også andre folk som kanskje aldri hadde hørt Maiden før. Etter min mening er "Seveth son of a seventh son" den beste sangen på plata. En klassik episk maidenlåt! Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Etter min mening er "Seveth son of a seventh son" den beste sangen på plata. En klassik episk maidenlåt! Men det er masse flott på denne platen, som ikke har blitt nevnt, ennå. Jeg har vært uten Maiden i samlingen min, i flere år (helt siden vinyl-samlingen min forsvant), og kjøpte nylig det jeg mener er en obligatorisk Maiden-pakke: - Iron Maiden - 7th son of a 7th son - Edward the great Vil selvfølgelig ha mer, men jeg har så alt for mye for lite penger. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Etter min mening er alle album tom Seventh Son viktig å ha. Platene med Paul D. har en spesiell sjarm en må lete lenge etter Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Platene med Paul D. har en spesiell sjarm en må lete lenge etter De er så vakkert harrye! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Digger de geniale tekstene til Maiden Som feks Fear Of The Dark. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tja, er forsåvidt enig med at det beste fra Maiden er gammelt, men Dance of death er et veldig bra album det også. Det er ikke så bra den første gangen, men det kommer seg sinnsykt bra. Np: Iron Maiden - Paschendale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå