Gå til innhold

Iron Maiden sang?

kaiern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste av bra musikk ble vel utgitt før jeg ble født :p

Det aller meste av musikk i det hele tatt, kanskje? :laugh:

Men:

Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før du

ble født er det du helst bør trakte etter

:yes:

Lenke til kommentar
Var The Wicker Man jeg skulle ha ja :)

Hmm. Det meste av Iron Maiden som ble utgitt årene før du

ble født er det du helst bør trakte etter ;)

Ja, vet :)

Det meste av bra musikk ble vel utgitt før jeg ble født :p

Er du ute etter litt klassisk Maiden så ville jeg anbefalt tre album fra deres såkalte "Golden Years". De tre følgende er: "Number of the Beast"(1982), "Piece of Mind"(1983) og Powerslave(1984). :D

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tror jeg du vil like Seventh son of a seventh son plata :yes:

Jeg husker faktisk at plata kom ut, og var den gang litt skuffa over at det var så "mye" synth på den :p Ikke hverdagskost for et anti-glam heavy metal band i 87.

Lenke til kommentar
TAAB: Har faktisk den plata, og vet du hva? Jeg digger den :p

Hvordan kunne du vite at jeg likte den?  :dontgetit:

Jeg tror du liker denne platen fordi det er maidens mest kommersielle de har laget. Mange av sangene på platen ble komersielle hits som feks "Can I play with madness" og "The Evil that men do". Det jeg mener er at ikke bare hardcore maidenfans likte denne plata, men også andre folk som kanskje aldri hadde hørt Maiden før.

Etter min mening er "Seveth son of a seventh son" den beste sangen på plata. En klassik episk maidenlåt! :yes:

Lenke til kommentar
Etter min mening er "Seveth son of a seventh son" den beste sangen på plata. En klassik episk maidenlåt! :yes:

:yes:

Men det er masse flott på denne platen, som ikke har blitt nevnt, ennå.

Jeg har vært uten Maiden i samlingen min, i flere år (helt siden vinyl-samlingen min forsvant), og kjøpte nylig det jeg mener er en obligatorisk Maiden-pakke:

- Iron Maiden

- 7th son of a 7th son

- Edward the great

Vil selvfølgelig ha mer, men jeg har så alt for mye for lite penger. ;)

Lenke til kommentar

Tja, er forsåvidt enig med at det beste fra Maiden er gammelt, men Dance of death er et veldig bra album det også. Det er ikke så bra den første gangen, men det kommer seg sinnsykt bra. Np: Iron Maiden - Paschendale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...