K.. Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nå har det seg slik at jeg har hørt rykter om at Western Digital passer svært dårlig sammen med IBM deskstar disker... Er dette bare et rykte, eller er det sant? Hvilke disker er det som overhodet ikke passer sammen? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
plxus Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 det er noe jeg også lurer på! Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjørte engang ibm deskstar og en wd disk sammen, men da klikka(click of death) begge diskene og var bare å skaffe seg nye. men dette kan jo være ett enkelt tilfelle. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Jeg har kjørt en WDC sammen med en IBM Deskstar i lang tid uten antydning til problemer. Kvitta meg med IBM-en da jeg skaffa meg større harddisk. Føler meg nesten heldig som har hatt en 40GB Deskstar HD i flere år uten å ha hatt problemer med den. Edit: Den står nå i en Server sammen med ca. 5 andre Deskstar-harddisker. Endret 26. mai 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg kjører 2 stk WD disker sammen med en IBM disk, har aldri opplevd noen problemer pga den kombinasjonen, WD 200gb & IBM 80gb står på samme IDE channal Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Takker for alle svar! Ser ut som at de to diskene virker sånn høvelig bra sammen da.. Takk igjen! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har hatt endel deskstar disker, og en haug av WD disker, har aldri hatt trøbbel med å la dem dele kabel o.l. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Funker fint her også, både sammen med en maxtor-disk, og en WD-disk. IDB diskene er forøvrig noen av de første IBM 45 GB 75GXP som ble solgt her.. Nesten utrolig at de holder enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå