DJViking Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Når har jeg kastet ut Windows 2000 og kjører nå bare linux på denne PCen. Installasjonen gikk smertefritt. Internett var tilstede med bare å sette opp IP/GW/DNS. Til og med hjulet oppe på musa virket fra første stund. Dette er noe jeg aldri har opplevd Windows har gjort. Så nå gjenstår bare litt tweaking, oppdatering og fiksing så har jeg systemet oppe slik jeg vil ha det. Må nok si at FC2 er den beste distroen jeg har prøvd sålangt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Må nok si at FC2 er den beste distroen jeg har prøvd sålangt. Helt enig. Jeg har hatt problemer med å frigjøre meg fra Windows lenge, men etter at jeg la inn Fedora har jeg ikke brukt Windows mer enn et par ganger (til spill). Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Endelig en som har en annen holdning en "det tar litt lang tid fra jeg trykker, SLETTER HELE DRITTEN". Bra at du liker deg i Fedora Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har også hatt en stort sett problemfri opplevelse. Eneste dritt har vært: - Kickstart slettet uten å spøre - Lyden virket ikke automagisk på hovedpc'n (og ALSA loker litt med multipel avspilling. Sikkert noe med mitt oppsett å gjøre...) - nVidia driveren... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nå må du bare ødelegge noe, så kan du ha det kjempegøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Må nok si at FC2 er den beste distroen jeg har prøvd sålangt. Der er jeg 100% enig med deg! Jeg startet en gang med RH9 (da den var ny), og ble forelsket i den med en gang Senere byttet jeg til FC1 (Som var den beste distroen jeg har prøvd frem til FC2 ) Og nå sitter jeg endelig på FC2 etter tre bra testversjoner. Alt virker perfekt, og jeg merker ingen ting til alle buggene som folk jamrer seg over. Fedora teamet fjør en strålende jobb!!! Stå på! Btw *glede seg til FC3 test1* Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg har Java SDK liggende og hvilken versjon ? Og.. Hvordan kan jeg finne ut om jeg allerede har en driver for Nvidia GeForce? (Hvis FC2 tar den med) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Og.. Hvordan kan jeg finne ut om jeg allerede har en driver for Nvidia GeForce? (Hvis FC2 tar den med) Det har du allerede installert, men den er ikke så god som den som du kan laste ned fra Nvidia sin side. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror nok java kompilator følger med, men ikke java. Ta en titt på http://www.fedorafaq.org/ - de har linker til diggedigge rpm'er som fikser alt automagisk for deg - selv javai opera var bare å slenge inn RPM'en (har tidligere knotet med startupscriptsa for å få det til å virke atomagisk for alle brukere) Forøvrig må jeg også si at FC2 er den beste distroen jeg har prøvd hitill. Den er rett og slett digg! Har vært fulltids-linux-bruker siden RH9, og har lært utrolig mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå