Gå til innhold

Config CS...

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller CS, bruker jeg net_graph. Men net_graphwitdth er satt til 100 (tror jeg) Jeg vil gjerne ha den til 110. Dette gjelder også mp_freezetime. denne er satt til 6sec, mens jeg vil ha den på 0sec. Er utrolig irriterende å måtte skrive inn dette for hver gang. Har prøvd å skrivd det inn i config`en, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal holde seg der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller CS, bruker jeg net_graph. Men net_graphwitdth er satt til 100 (tror jeg) Jeg vil gjerne ha den til 110. Dette gjelder også mp_freezetime. denne er satt til 6sec, mens jeg vil ha den på 0sec. Er utrolig irriterende å måtte skrive inn dette for hver gang. Har prøvd å skrivd det inn i config`en, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal holde seg der?

ettersom du setter opp server selv legger du til mp_freezetime 0 i listenserver.cfg (server.cfg dersom den er dedicated)

net_graphwidth og andre lignende kommandoer kan du legge i userconfig.cfg dersom du spiller 1.6

i 1.5 lag en fil du kaller autoexec.cfg => skriv inn de kommandoene du vil ha, èn per linje. så starter/joiner du et spill og skriver exec autoexec.cfg, dette trengs kun èn gang

Endret av Frikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...