King-Nothing Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Når jeg spiller CS, bruker jeg net_graph. Men net_graphwitdth er satt til 100 (tror jeg) Jeg vil gjerne ha den til 110. Dette gjelder også mp_freezetime. denne er satt til 6sec, mens jeg vil ha den på 0sec. Er utrolig irriterende å måtte skrive inn dette for hver gang. Har prøvd å skrivd det inn i config`en, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal holde seg der? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hmm tenker den her gjør seg bedere i cs forumet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Som sagt, så gjort. Flyttes til CS forumet. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Når jeg spiller CS, bruker jeg net_graph. Men net_graphwitdth er satt til 100 (tror jeg) Jeg vil gjerne ha den til 110. Dette gjelder også mp_freezetime. denne er satt til 6sec, mens jeg vil ha den på 0sec. Er utrolig irriterende å måtte skrive inn dette for hver gang. Har prøvd å skrivd det inn i config`en, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at det skal holde seg der? ettersom du setter opp server selv legger du til mp_freezetime 0 i listenserver.cfg (server.cfg dersom den er dedicated) net_graphwidth og andre lignende kommandoer kan du legge i userconfig.cfg dersom du spiller 1.6 i 1.5 lag en fil du kaller autoexec.cfg => skriv inn de kommandoene du vil ha, èn per linje. så starter/joiner du et spill og skriver exec autoexec.cfg, dette trengs kun èn gang Endret 26. mai 2004 av Frikky Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 cfg'ene er skrivebeskytet, ta av det så skal det funke..! Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 http://schroet.com/member.php?id=313757 download configen glimmers bare du blir vant til d p.s du må registrere på www.schroet.com for å laste ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå